Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

30 Mayıs 2014 Cuma

Minyatür Bahçe :)


İlla ki bahçem olması için bahçeli bir evimin olmasına gerek olmadığını bu minyatür bahçe siparişini verdikten sonra anladım :) 

Artık benimde bahçem var :) 





Deneme amaçlı siparişini verdiğim minyatür bahçem çok hoşuma gitti, üzerindeki bebişleri ben yerleştirdim şimdi daha detaylı bir bahçe talep edeceğim,
ve merakla bana ulaşmasını bekleyeceğim :) 







Masam, sandalyem çok cici ceğiller mi ama :) 
ben çok sevdim el emeği göz nuru dedikleri bu olsa gerek :)



























Şimdi bahçe tasarlıyorum sonra yaptığım tasarıma göre canlı kanlı haline sahip olacağım :)
Sanırım daimi müşterileri olacağım :) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *