Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

5 Haziran 2014 Perşembe

Sinir Ayarlarım Şaştı.....








Ben gene grip ile boğuşma modundayım, hani bu yatırmayan ama ayakta durmana izin veren ve seni daha çok halsiz bırakan grip var ya heh işte ben tamda onunla boğuşuyorum, böyle hapşurmak ve hapşurmamak arasındaki o ince çizgide azimle yürüyen, burnu akan ayrıca devamlı burun silmekten palyaço burunlu olmak yetmiyormuş gibi ilacımı içmişim uzanmışım böyle ilacında etkisi ile tv izlerken uyuya kalmışım, sizde olur mu bilmem ama özellikle hastayken içilen ilaçlarında etkisiyle o daldığınız uyku yılın uykusu gibi gelir, uykuların en derinini yaşarsınız sanki.... 

İşte ben tam o anı yaşamaktayım ve hunharca, alacaklı gibi, hiç ara vermeden bir kapı zili duyuyorum ama sanıyorum ki rüya bir yandan rahatsız oluyorum bir yandan uyanamıyorum hayır yani vücut kalkamıyor... Ama o nasıl bir kapı zilidir, parmak zile dayanmış kalkmıyor oradan, sonra zil susuyor o demir kapı tokmağı dan dan dan  vuruluyor o da yetmiyor kapıya güm güm güm vuruluyor..... Sonra bir süre sonra ninni gibi gelir o insana bir müddet sonra uyanırsın gayri ihtiyari kapıya bakarsın ve kapıda tokmağın arasına sıkıştırılmış bir not buluverirsin.... 

Notta aynen şu yazar: 


Sayın Aile,

Sağlık Bakanlığı 5-11 Haziran 2014 tarihleri arasında (Çocuk Felci Aşısı) aşı kampanyası başlamıştır. Bu kapsamda 0-5 yaş arası çocuklara 2 damla çocuk felci aşısı yapılması gerekmektedir. Bu nedenle evinize gelinmiş fakat evde bulunmadığınız için çocuğunuz aşılanamamıştır. 5-11 Haziran 2014 tarihleri arasında en kısa zamanda Aile Hekiminize başvurmanız gerekmektedir.

Bilgilerinize...

Küçükçekmece Toplum Sağlığı Merkezi



Şimdi gelelim konuya tamam anlıyorum hayırseverliğiniz tuttu evet iyi bir şey yapıyorsunuz ama allahın sevgili kuluymuşsunuz ki o kapıyı ben açmamışım, eğer ki açmış olsaydım çok pis kavga halinde olurduk..... Arkadaş o ne öyle alacaklı gibi kapı çalmak, madem elinde bu not var 1-2 kere zile bas açılmıyorsa o kapı, notunu sıkıştır git!!!!! 

Belki hastayım, belki işteyim, belki hava almaya çıktım, belki banyo yapıyorum, belki tuvaletteyim, belki o aşı yapmak istediğin çocuğumu uyutuyorum..... Zile abanmak, tokmağı beynimizde hissettirmen, elinle kapıya güç gösterisi yapmak size haz mı veriyor..... Hafta içi mesai saatinde geliyorsun hiç aklına gelmiyormu "lan hafta içi saat kaç, 2 kere insa gibi zili çaldım açılmadı o zaman çalışıyorlar" düşünemiyorsun dimi bunu ????

Nasıl sinir oldum, nasıl uyuz oldum anlatamam böyle bütün söylemek istediklerim içimde kaldı.... Zate çocuğumda yok ayar ettiniz lan beni..... sinirlerim tepemede dolaşıyorlar.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *