Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

29 Ağustos 2014 Cuma

Film Gecesinden....





Dün akşam kendime film gecesi yaptım mısırımı aldım,
laptopumu tv ye bağladım ve başladım seçtiğim filmleri izlemeye:) 



İlk olarak Nisan ayında vizyonda olan "Çocuk Büyütme Rehberi" ni izlemek istedim, filmi merak ediyordum
( Meksika Yapımı/ Dram-Komedi )
Filmi hiç sıkılmadan hatta merak içinde izledim, gerçekten herşey yerli yerinde hem güldürüyo yeri geldiğinde birden hüzünleniveriyorsun hatta o an duygusal modda isen hafiften gözyaşlarına hakim olamıyorsun, ben bazen sinirlendim filmle konuşmaya başladım bile yani :) :) 






                                          İlk film bittikten ve mısırlarım tazlenedikten sonra
                                                 2. tercihimi Julia&Julia dan yana yaptım 

( 2009 ABD yapımı / Biyografi,Dram,Romantik) 
acaba nasıldır bir izleyeyim bakalım diye izlemeye başladığım bir film...
Ama iyi ki de izlemişim diye sonlandırdığım bir film, sıkılmadan bunalmadan zevkle izledim eğer bu tarz biyografi tarzı filmlerden hoşlanıyorsanız bence izlemeye değer bir film....
Tabi birazda zevkler ve renkler durumu var bilemiyorum :)







3. ve son filmim ise ABD Yapımı olan Bilim Kurgu, Macera, Aksiyon kategorilerinde olan film
 Kaptan Amerika : Kış Askeri oldu....
Aslında amann işte bir marvel serisi film daha diyerek başladığım filmde 2 sn. olsun gözümü ayırmadan izledim, beğendim, sevdim hatta bazı izleyenlerden sevmedik olmamış dedikleri aklıma geldi oturdum kendi kendime kızdım neresini sevmemişler hangi sahneyi sevmemişler acaba daha ne bekliyorlarmış dedim...
Olmuş arkadaş işte başarılı yani, devamı da geliyor belli.
Hee tek güldüğüm şey evet film bitti diyorsn allta bir yazı, "film bitmedi bir yere ayrılmayın" evet bitmemiş 1-2 sahne daha oynuyor tamam bitti derken allta bir yazı "son bir sahne kaldı" sonra bir sahne ve film bitiyor tamam devam filmi için ipuçları verilmiş yerinde ve mantıklı olmuş ama dur dur kalkma bir sahne kaldı, hadi hadi bir sahne daha oynatalım yaaa nolcak modu :) :) :) 





Biraz ara verdikten sonra kendime kahve yaptım ve geçtim gecenin yada sabahın (saatin 04:00 olduğunu varsayarsak ) 4. ve son filminin başına, geceye aksiyon, macera tadında devam etmişken mod düşürmek olmaz dedim ve aynı kategoriden devam etgmek istedim. Bunun içinde gene ABD yapımı olan Bilim kurgu, Aksiyon ve Romantik kulvarında olan Divergent & Uyumusz filmini seçtim. 
Durağan giden bir film ama asla sıkıcı değil tam sıkılır gibi olurken bir sahne ile ortamı canladırabillmişler ben sevdim, geçişler oldukça iyiydi hatta acaba devam filmi gelir mi diye düşünmeye başladım şayet ki gelirse ilk izleyicileri ben olurum :) 


Saat : 06:40 kapanış yapıyorum artık bünye bir film daha kaldırmaz sanırım :) 
Bu gece için seçtiğim filmleri ve kapanış için seçtiğim film de dahil olmak üzere gayet başarılı ve güzel tercihler yaptığımı düşünmekteyim. 

Evet bakıyoruz filmler bitti, mısır bitti, cola bitti, sabahın ilk ışıklarınıda karşıladık tamamdır olmuşum ben :) Şimdi çıkıp henüz her yer sessiz sakin iken biraz yürüyeyim tühh şu an sahil kesimine yakın olmak istedim :( ama olsun ağaçların kokusu ve görüntüsüde bana yeter :) Sonrada bir kahvaltı yaptım mı ohhhh benden keyiflisi yok bir arada uyurum artık :)




     Öperim Çok 







2 yorum:

  1. Ne güzel, ard arda bir sürü film izleyebiliyorsunuz. Ben en son geçen sene 2 film üst üste izlemiştim de ardından kendimi atacak bi su kenarı, ağaç altı, oksijen falan aramaya çıkmıştım. ;) Bir de üstelik sabaha kadar izlemek ve uyumamak? Gerçekten iyi performans, etkilendim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film izlemeyi aşırı derecede seviyorum sanırım biraz bunun etkisi var :) tabi uyumadan sabaha ladar izlemek devamlı olan bir şey olmasa da arada herşeyden soyutlanmak iyi oluyor kendi adıma :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *