Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

3 Haziran 2015 Çarşamba

Filmler Filmler :)



Ex Machina 

Fragman



Alex Garland yönetmenliğini üstlenmiş olduğu filmin oyuncuları ise;
Domhnall Gleeson, Alicia Vikander, Oscar Isaac, Corey Johnson ve Chelsea Li

Tereddüt ederek açıp izlediğim bir film, bilim kurgu filmlerini severim konusu gereği de hoşuma gitti... Durağan ilerliyor evet bir şeyler olacak çünkü her şey mükemmel ilerlemez bu tarz filmlerde ama en azından nereden ne çıkacak pek tahin edemediğiniz sürece film iyi demektir. Eğer sakin ve durağan giden filmleri çok sevmiyorsanız bu film size göre değil ama katlanırım diyorsanız bence izlemelisiniz derim ben :)



Seventh Son & Yedinci Oğul 


Fragman


Yönetmen; Sergey Bodrov
Oyuncular; Jullianne Moore, Jeff Bridges, Ben Barnes, Kit Harington ve Djimon Hounsou


Film benim adıma gayet başarılı, izlerken sıkılmadım sevdim ya ben bu filmi :)
sanıyorum ki yeni bir seri doğuyor gibi :)
Görselleri olsun,efektleri olsun izlemeye değer ve mutlaka arşivlenmeli ama
dediğim gibi benim adıma bunlar :)




2 yorum:

  1. merhaba bloğunu keşfettim ve takibe aldım bende bloğuma beklerim ) sevgilerimle

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *