Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

5 Ekim 2015 Pazartesi

Cumartesi Keyfi...





Günaydın sevdiceklerimmmm :)




Cumartesi gününe güzel bir kahvaltı ile başlayalım dedik, nereye doğru ilerleyelim derken baktık ki Anadolu Yakasında işlerimiz var e sonradan trafiği çekip karşıya geçeceğimize sabahtan geçelim en azından kahvaltımızı da karşıda yapalım dedik,  Anadolu Hisarı diye geçiyor gittiğimiz yerin bulunduğu nokta. Belki bilenleriniz vardır denk gelmiş yada gitmiş olabilirsiniz.
My Moon Cafe&Restaurant    Benim 2. gidişim ve tesadüf ki ikisinde de kahvaltıya gittim henüz yemek yemeye fırsat bulamadık :)


Kahvaltısı oldukça güzel en azından hem göz doyuruyor hemde karnı doyuruyor :) Genelde fırsatlarda yakalabiliyorsunuz bu sefer ki gidişimizde normal serpme kahvaltı 35 TL idi , daha sonra fırsatını bulmuş eşim 25 TL telefonda söyledik fırsatı almadık sonradan görmüş bulunduk geldiğimizde bu fırsat fiyatından yararlanabilir miyiz? dedik, sağolsunlar bizi bu anlamda geri çevirmediler kabul ettiler. Kahvaltıda ne var derseniz ne yok diyebilirim Menemen ve Mıhlama(Kuymak) bulunuyor ve ekstra değiller ödediğiniz bedelin içindeler, bunun dışında 5 çeşit peyniriniz,  2 çeşit reçeliniz, balını, tahin-pekmeziniz, domates-salatalığınız, zeytin, tereyağ, salam, sigara böreği, su böreği, beyaz-kepek ekmek, simit ve termos ile masanıza bırakılan çay... Şahsen ben seviyorum sessiz, sakin olması benim için güzel bir durum keyif ile kahvaltımı yapabiliyorum, bulunduğu konum olarak zaten huzurlu bir yer yani dışarıda bir sabah kahvaltısı yapmak için oldukça huzurlu bir ortam... Yani şimdi Bebek tarafına gidip itiş kakış, gürültünün içinde, ne yediğinden anlıyorsun ne konuştuğundan anlıyorsun bir modda kahvaltı yapıp birde bu yaptığın kahvaltıya 
40-50TL (kişi başı) bayılıp ne kadar huzurlu olabilirsin ki :)  ama tabi ki zevkler ve renkler tartışılmaz, bu yüzden üzerine çok fazla konuşmuyorum. He ben hiiç gitmedim mi gittim ama ne verdiğim paranın karşılığını alabildim ne de keyif ile bir kahvaltı yaptım diyebildim.


Eğer yolunuz düşer ise tavsiye ederim, keyif alırsınız diye düşünüyorum :) 

Sonra vakitlice kalkıp işlerimizi halletmeye başladık bu arada bu bir kez daha anladım ki AVM gezmek bana göre değil, şahsen benimkisi gezmek olmuyor almamız gereken bir iki şey vardı sırf bunları tedarik edebilmek için 2 tane avm gezmek zorunda kaldık ve ben bütün gün baş ağrısı çektim :/ Bu avm olayı bana göre değil ya olmadı, olmayacak işim var ise hemen halledip çıkmalıyım. O havasızlığı, o gürültüyü, o müzik seslerini, mağazalardan gelen o parfüm kokularını beynim kabul etmiyor yani :/



Ayy bak daraldım görüyor musun hadi ben kaçtım :) Kendinize cici bakın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *