Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

12 Ekim 2015 Pazartesi

Mekanları Cennet Olsun...




Zor günler geçiriyoruz, karanlık günler sırf ceplerine biraz daha fazla para girsin diye suçsuz, barışı savunan çocuk, genç, yaşlı ayırmaksızın insanlarımızı kaybediyoruz... Sırf birbirlerine güç gösterilerinde bulunabilsinler diye ölüyoruz... Daha fenası var mı ÖLÜYORUZ... BİTİYORUZ... TÜKENİYORUZ...

Bu katliamda (kusura bakmayın katliam diyorum ama bu benim için bir KATLİAMDIR.) hayatını kaybeden herkese allahtan rahmet diliyorum, yakınlarına, sevenlerine baş sağlığı diliyorum.. Mekanları cennet olsun....







Artık her sabah güzel uyanamıyor bu canını yediğimin memleketi, herkes; Acaba bu sabah nerede ne patladı?, Kim kimi öldürdü?, Kaç şehit verdik? Kaç günahsız can gitti? diye tedirgin gözünü açıyor.

 Levent Kırca  tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Allah rahmet eylesin... Herkesin anlatacak bir şeyi vardır Levent Kırca için, Olacak O Kadar hafızalarımıza kazınmıştır. Bodrum Türk Filmleri Haftası'nda Yaşam Boyu Onur Ödülü alan Levent Kırca tedavisinden dolayı törene katılamamış, Levent Kırca'nın tören için yazmış olduğu mektup ile birlikte oğlu "Oğulcan Kırca" törene katılmıştır... Ve ben bu mektupta dile getirdiği bir cümle ile konuyu kapatmak istiyorum...



"Dik durun... Adil olun, sabırlı olun. Daha iyi bir dünyada görüşmek ümidiyle. Atatürk'le kalın, Cumhuriyetle kalın, Hoşça kalın!!"
Levent Kırca 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *