Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

28 Ocak 2016 Perşembe

Farklı Pop Corn Tatları...





Patlamış mısır en sevdiğim çerez seçenekleri arasında yer alıyor, mesela hadi film izleyelim dediğimde, filmi başlatmadan önce hazırlık aşamasında ilk aklıma gelen hemen patlamış mısır oluyor nedense hepimizde patlamış mısıra karşı bir tamamlayıcı bir yiyecek gözü ile bakmamızdan kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Peki siz hiç değişik tatlar katarak mısırınızı patlattınız mı ??? :)


Ben geçenlerde tereyağlı pop corn yaptım evde yani ne kötü ne güzel bir tat oluştu, hani asla yemem değil ama vazgeçemeyeceğim bir durumda değil benim için. Sonra baktım ki ben tereyağlı yaparak bayağı basite kaçmışım :) Ne tatları karıştırmışlar bir bilseniz :)


Pop Corn Çeşitleri ; 

* Naneli ve Damla Çikolatalı




















* Parmesanlı ve Biberiyeli


                                                                                                   

                                                                                                     * Yer Fıstığı Ezmeli




Aslına bakarsanız bazılarına burun kıvırsam da deneme isteğime bir türlü engel olamıyorum. Sanırım bir avuç kadar hepsinden deneyeceğim valla merak ettim yani :) 

Mynet yemek sayfasında bulduğum bir yazıda pop corn üzerine bu tatların tarifleri ve resimleri paylaşılmış, sağolsunlar bana iş çıkardılar şimdi hepsini tek tek denemek zorunda kalacağım, aklıma düşürdüler bir kere :) 


Detaylı incelemek için Pop Corn tık tık


Kaynak : Mynet Yemek




Şimdiden Afiyet Olsun :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *