Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

11 Ekim 2016 Salı

Sinema Sevdalısı :)




Miss Peregrine's Home for Peculiar Children
Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları

Yönetmenliğini Tim Burton'ın üstlendiği filmin oyuncu kadrosunda; Asa Butterfield, Eva Green, Terence Stamp ve Samuel L. Jackson bulunuyor. 

Film 30 Eylül 2016 da vizyona girdi, aranızda şimdiye kadar gitmiş olanlar mutlaka vardır hele ki Tim Burton hayranı iseniz çoktan izlemişsinizdir :) Benim daha gecen akşam gitmeye fırsatım oldu daha doğrusu işten çıkıp trafikten dolayı eve gidemeyince o zaman dedik sinemaya gidelim ne yapalım yolda gecireceğimiz zamanı en azından keyifli bir şey yaparak geçirelim, e filmede gitmek istiyordum bahanesi oldu diyelim :) 

İzlemekten nasıl keyif aldım anlatamam, açıkası bitmesin istedim yani devam edebilridi ben izlerdim, böyle kursağımda kaldı keyif, yetmedi bana yani :) Bence gitmediyseniz bir an önce biletinizi alın ve izlemeye gidin derim ben :) 

Sıradaki gitmek istediğim film ise;




14 Ekim 2016 Cuma günü vizyona girecek hemen cuma akşamı gitmem ama belli de olmaz :) 


Ron Howard yönetmen koltuğunda,
Tom Hanks, Ben Foster, Omar Sy, Irfan Khan ve Felicity Jones başrolleri paylaşıyor.


Bence izlemeye değer hele bir de DaVinci Şifresi ve Melekler & Şeytanlar filmlerini izlediyseniz e bu filmi kaçırmayın derim ben :) 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *