Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

14 Mart 2017 Salı

Odamızın Kısmi Aksesuarları


Cadımızın odası artık iyice bir şekil almaya başladı, odamız gelmişti biliyorsunuz ki. Eşyalarını da yavaş yavaş yıkayıp ütülemeye başlamıştık onlarda bitti sayılır hepsi dolabında yerlerini bulmaya başladı mis gibi vanilya kokusu ile :)

Bu arada toz vanilya temin ettim, mısır çarşısından almıştım arkadaş ne kadar pahalıymış vanilya kilosu 140TL idi :/ yani bana çok lazım değildi sonucta esans olarak gördüğüm için zaten cüzi bir tutarda alınması benim için kafi idi, nitekimde öyle yaptım ama arakadaş vanilyaısn sen ya :/ Gerçi allahın salatalığını geçen haftalarda markette 14,99TL ye görmüştüm vanilya 140TL olmuş çok mu :D bendekide soru işte peehhh neyse dönelim mevzumuza ne diyorduk.............


Evet odamız dıyorduk kıyafet dıyorduk süs diyecektim öyle çok bıcık bıcık süs istemedim odaya sade ama şık olsun :)


Efenim karşınızda el emeği göz nuru anneanne aksesuarları :)





İsmi gibi duru ama şık olsun istiyorum sanırım herşey :) Öyle kargacık burgacık görüntüler beni benden alıyor hiç hoşuma gitmiyor :/ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *