Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

28 Şubat 2012 Salı

Dore desem ? Merak eder misiniz ? :)




Geçen hafta arkadaşım ile buluştuğumuz da bir katalog gösterdi bana, daha doğrusu şu şekilde oldu ; Türk Kahvesi içmiştim kendisi de gel falına bakayım gibi bir cümle kurunca hemen karşı koltuğundan kalkıp yanına ışınlandım :) o sırada çantasını alırken bir kitapçık düştü açılan sayfa direk makyaj malzemeleri :)
Dedim dur dur dur dur bekle 2 dakika kataloğa bakmadan olmaz :)

Dore diye bir firma, isimlerini anımsadığınız diğer firmalar gibi ama bu daha farklı, kaliteli olmasının yanın da birde fiyatların aşırıya kaçmamış olması insanın dikkatini çekiyor :) Mascara ihtiyacımı karşılayabilir mi ? diye sordum, tavsiye edeceğini söyledi e bende arkadaşımın sözüne güvendim :) 1 tane sipariş veriyordum dedi ki; duurrr yolcuuu 2 adet sipariş ver bence :) o nedenmiş dedim :) ;

1 tanesi ayrılık ve hacim veriyormuş, diğeri ise uzunluk ve kıvrıklık veriyormuş :) iyi hadi bakalım seni mi kıracağım dedim 2 adet mascara siparişi verdim, dün akşam da teslim aldım hizmet süper evime kadar getirdiler :) şaka şaka hizmet oldukça iyi ama eve kadar getirmiyorlar arkadaşım yakın oturunca oturmaya gelirken mascaraları da getirmiş :)

Bugün kullandım ayrılık ve hacim vereni, ayrılığı da verdi hacimide verdi kendisi, tebrik ettim :) Almak isterseniz irtibat adresiniz iuno :) ben 11,25TL den aldım akıllılık ettim indirimli fiyatından faydalandım :)


Hadi size bir iyilik yapayım http://www.doreonline.com.tr/documents/templates/dore_katalog/index.html  buradan bakabilirsiniz. 28. ve 29. sayfalar da :)

Öptümm Kocaman :)

3 yorum:

  1. ben çoktan merak etmiştim bile :-)

    4 ay önce tanıştım DORE ile... Önce alışveriş yaptım sonra bir baktım temsilci olmuşum.. Şu anda ise DORE firmasında Üst Lider pozisyonundayım !!!
    Kariyer olarak bakarsak benim için ikinci bir şans ; tüketici olarak bakarsak ürünler kaliteli ve hesaplı ...
    İki şekilde de tavsiye ederim yaniii :-)

    YanıtlaSil
  2. evet şu an bir Dore temsilcisi ile karşı karşıyayız :) O zaman bize gerekli olduğunda yardımcı olabilirsin değil mi ?

    YanıtlaSil
  3. elbette , memnuniyetle yardımcı olurum ... Özellikle 4D Mascaralar konusunda bütün kullanıcılar aynı fikirde ,çok kaliteli ve hesaplı diyorlar. Mart ayı satışı başlamadan önce almak isteyenler hemen harekete geçsinler ; 25 lira vermesinler bence ...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *