Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

22 Şubat 2012 Çarşamba

Servis Yolculuğu



Sabah 08:00/18:00 çalışıyoruz, neyse ki Cumartesi günleri çalışmıyoruz ve sabah, akşam olmak üzere yaklaşık 3-4 saatimizi trafik de kaybediyoruz. Sabah ilk gördüğümüz insanlar servis şoförümüz,servis arkadaşlarımız....

Size kendi servisimden bahsetmek istiyorum... Servis 18-20 kişilik bir servis aracı kullanıyoruz, net saymadım ama sanırım 17 kişi falan biniyoruz. Sabah nezaketen servise bindiğiniz de "Günaydın" dersiniz kimseden ses yok e hadi sabah mahmurluğu diyorsunuz insanlar daha ayılmamış, bedenen servise binmişler ama ruhen orada değiller :) tabi bunların arasında bende bu mod içerisindeyim :)

Akşam oluyor 18:05 servise binişimi gerçekleştiriyorum sabah söyleyip alamadığım cevaba rağmen bu sefer de "İyi Akşamlar" diyorum, ağzımdan otomatikman çıkıyor :) Merak etmeyin ben gene cevap alamıyorum... Peki akşam için bahaneleri ne olabilir düşünelim.........

Mesela ; Sabah servise bindiklerinden beri açılamamış olabilirler :) , günleri kötü geçmiştir bir hata yapmışlardır ve patrondan azar işittiler :) , "Günaydın" ve "İyi Akşamlar" ın anlamlarını bilmiyorlar :) daha sayılabilir sanırım bir sürü bahane yaratılabilir.

Ve her serviste var mıdır bilmiyorum ama mutlaka 2-3 adet uyuz olunabilecek kişiler olabiliyor. Bizim servis içerisin de "her şeye karışan, yol güzergahına bile müdahele eden devamlı konuşan ve yüksek sesle konuşan bir abimiz var" , "Sakız çiğneyen ve sakızı öyle böyle değil sesli çiğneyen erkek arkadaşımız var, kaldı ki hiç bir erkeğe sakız çiğnemeyi yakıştırmam." , "Bir de kendini her şeyden soyutlayan bir kız arkadaşımız var henüz kendisini çözemedim :)"

Açıkçası beni pek ilgilendirmiyorlar zaten ama sabah/akşam toplam 2 saatimi kendileri ile geçiriyorum. E biraz insan olmak lazım gerçi bu yaşa kadar öğrenilmemiş bir şey bu saatten sonra öğrenilir mi ?

Kendinize Cici Bakın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *