Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

29 Şubat 2012 Çarşamba

Uyumak yada Uyuyamamak :/


Sanırım bir problem var.... Uyumak için yatağa girip uyuyamayana ve uyumamak için elinden gelen tüm çabayı gösteren kişiye ne ad verilir?

Şahsen bunu kendim yaşıyorum, sorunlarım mı var acaba? Erken yada geç bir saat hiç farketmez, min. 2 saat olacak. Ne mi yapıyorum? Deli miyim? Beynimin içi mi dolu? gibi sorular mantıklı olacaktır :) ama ben direk cevap veriyorum; "z" şıkkı hepsi :)

Dön sağa, dön sola, tlf da oyun oyna, sosyal mecralar da dolan, muzik dinle... Bunlar etken olabilir mi? Ama gözümden uyku akarken bu uykusuzluk neden biri bana soylesin :/

Her akşam ki gibi uykusuz bir gecenin sabahına uyandığım da söyleyeceğim tek cümle " Bugün eve erken gelip yatıp uyuyacağım" :) fakat sonuç en erken 01:00 de uykuya dalmış olmam :)

Ben biraz daha sağa, sola döneyim belki bir yerde saklanıyordur ;)

Kendinize iyi davranın, iyi ve mutlu geceler olsun :?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *