Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

1 Mart 2012 Perşembe

05/02/2040 Tarihine Dikkat...






05/02/2040 tarihin de 2011 AG5 adlı 140 m çapında ki  Göktaşı'nın Dünya'ya çarpacağı açıklaması NASA tarafından iletildi, gerçi çarpma ihtimali 625'de 1 olduğu da detayların içinde. Göktaşı kesin olarak tespit edilmiş ve yolunu değiştirmek için çalışmalara başlanmıştır. Göktaşı'nı Arizona Üniversitesi'nden araştırmacılar  tespit etmiştir.


Düşündüm de ben 55 yaşında olacağım, ne yaşlı ne genç bilmem ama bugüne kadar izlediğim belgesel ve filmlerdeki gibi olacak ise bayağı korkutucu olacak. Gözüm de canlandırdım da yok sevmedim ben bunu, nasıl olsa 625'de 1 ihtimal olarak nitelendirilmiş. Zaten hiç birşey olmasa biz insanlar kendi sonumuzu getireceğiz herhangi bir göktaşına ihtiyacımız yok... Malesef  Dünyayı yok edebilme kapasitesindeyiz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *