Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

14 Mart 2012 Çarşamba

Günün Şarkısı :)



Jehan Barbur & Hangisi Sen 



Jehan Barbur ismini ilk defa duyuyorsunuz? O zaman kulak verin bana..... 

12/04/1980 Beyrut, Lübnan doğumlu, Arap asıllı Türk olan Jehan Barbur vokalist, besteci ve söz yazarı'dır. Profesyonel müzik hayatına adım atmak için  2002'de Ankara'dan İstanbul'a taşınmıştır. İlk zamanlar caz türünden repertuvarlar ile vokalist olarak çalıştı. Daha sonra Bülent Ortaçgil'in referansı ile Ada Müzik adlı şirket ile anlaşıp, ilk stüdyo albümünü 2009 yılında sevenleri ile buluşturmuştur. 2010 yılında çıkardığı 2. albümü Hayat  ile kariyerine devam etmiştir. 

Sesin de  huzur verici, sakinleştirici bir etki var, açıkçası ben dinlemekten çok keyif alıyorum... Umarım bir çok albüm daha yapar ve biz sevenleri ile buluşturur... Kendisini tebrik ediyorum :) 

Siz de dinleyin seveceğinizden eminim... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *