Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

14 Mart 2012 Çarşamba

Neymiş Beren Saat'in Selilütü varmış... Bize ne....



Aman allahım şok şok şok, bu nasıl olur.... Böyle bir şey görmeseydim daha iyiydi, şimdi ben hayatıma nasıl devam edeceğim... gibi bir cümle söylememi istiyorsunuz... Peki neden?


Şimdi Kadir Has Üniversitesi'nin düzenlemiş olduğu "Geleneksel Yılın Has İsimleri Ödülleri" dün sahiplerini buldu. 5627 öğrenci'nin oyları ile sonuçlanan bu ödül törenin de "Fatmagül'ün Suçu NE?" dizisinin başrol oyuncusu Beren Saat de "Yılın En Has Kadın Oyuncusu" ödülüne laik görüldü. Her ne kadar diziyi izlemesem de kendisini tebrik ediyorum.

Şimdi asıl konumuza gelelim; Sevgili, saygılı gazeteci arkadaşlarımız çok  önemli bir şey yakalamışlar... Beren Saat'in bacaklarında selilüt olduğunu gözlemlemişler... Bir de hayranları şaşırtı diye bir başlık.... Ben şahsen güldüm yani tamam bu ülke de "fan" diye bir şey var evet ama yani şimdi Beren Saat'in selilütü var diye benim karalar mı bağlamam lazım? Ne yapayım kendimi sokaklara mı atayım? Tanrım nasıl selilütü olur ahlanıp vahlanayım mı ? bilemedim.... Bildiğim bir şey var Beren Saat'in selilütleri ile ilgilenmiyorum, Kenan Doğulu ile ne zaman evleneceğini merak etmiyorum....

Eğer bu haberde ilgilenmem gereken bir şey var ise o da almış olduğu ödüldür. Bunun dışında beni ilgilendiren bir şey yok... Ama şöyle bir durum var, haberi yapan arkadaşlarımız da haklı çünkü Beren Saat'in   selilütleri ile ilgilenen bir kesim de var....

Bakış açısı, algı da seçicilik diyebiliriz....


2 yorum:

  1. Beren Saat'in Selilütü mü varmış??? Hayııııııırrrrrrrrrrrrrrr:)

    YanıtlaSil
  2. :) evet kahroldun değil mi ?

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *