Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

The Hunger Games gidildi beğenildi ve tavsiye edildi :)




Ama ben size dedim gideceğim ilk film sıralamasında dedim ve gittim :)

Pazar günü garip bir şekilde oradan oraya dolandık durduk... Hayır ne yaptınız deseniz, söyleyecek bir şey bulamam çünkü böyle spontane gelişen anlık kısa vadeli şeyler... Bir süre sonra o kısa anlar yüzünden yorulduk :)

E birde klasik oda toplama merasimim vardı :) e biraz yoruldum tabi sonra düşündüm beni ne sakinleştirir yorgunluğumu ne alır ?????



ve buldum... Kalk kalk The Hunger Games bizi bekler en yakın seans kaçta bakalım ??? Hmmmm 20:00 tamam o zaman 2 bilet lütfen :)

Film gerçekten güzeldi hani fragmanlarını izlerken etkilenmiştim izledim tamamdır dedim. Benim açımdan film; uuff devamı ne zaman gelir acaba bunun ? diye bir cümle kurmama neden oldu.... Tıpkı Twilight serisi gibi kaldı ki serinin son filminin 2. partınıda sabırla bekliyorum :) (araya sıkıştırayım dedim ) :)

Eğer izlemeyenler var ise mutlaka gitsinler, şiddetle tavsiye edilir :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *