Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

20 Mart 2012 Salı

Mini Cooper'ın Çılgınlığı :)



Mini Cooper ilk çıktığında ay dedik ne şirin, ne güzel değişik bir tasarım olmuş bu dedik... Fiyatı da olmuş dedik :) Hele ki pembesine tüm bayanlar aşık olduk :)
Ama şimdi Mini Cooper amacından şaştı ya da adından şaştı mı demek lazım bilemedim :) Jeep çıkardı saçma geldi bana ve tasarım olarakta kaba geldi tamam jeep sonuçta kaba olacak belki ama sevmedim işte :)





Neyse sonra Mini kendini geliştirmeyi kafasına koymuş bir kere Türkiye'de satışa sunacağı Mini Roadster, 2 kişi için tasarlanmış, üstü açık bir otomobil halini aldı.... Kolay ve hızlı bir şekilde açılıp-kapanan klasik kumaş bir tavan, güçlü motorları, benzin/dizel, 4 farklı motor seçeneği bulunmaktadır.









Mini Cooper Roadster ve Mini Cooper S Roadster benzinli motor tercihleri ile Nisan ayı içerisinde Türkiye pazarında satışa sunulacak. Mini Cooper Roadster renk seçeneği için 2 Opak, 6 Metalik olmak üzere 8 adet farklı tercih sunuluyor. Aracın fiyatı ise; 28 bin Euro'dan başlayacak. 









* Mini Cooper Roadster 90kw/120 beygir


* Mini Cooper SD Roadster 105kw/143 beygir 

* Mini Cooper S Roadster 135kw/184 beygir 
* Mini John Cooper Works Roadster 155kw/211 beygir 




Sanırım bugüne kadar ki Mini Cooperlar arasında en beğendiğim tasarımı bu oldu... Şu an arabamı satıp bunu almak isterdim o derece yani :) Hatta 2 kişilik olması cazip geliyor bana :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *