Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

15 Mart 2012 Perşembe

Photoshop Faciaları....



Photoshop programlarını seviyorum, kullanmayı tam analmı ile profesyonel bir şekilde henüz öğrenemesem bile yavaş yavaş bu işin püf noktalarını yakalıyorum... Tabi çok fazla vakit ayıramadığımdan bu süreç biraz uzuyor ama birden öğrenip unutacağıma yavaş yavaş öğrenirim daha iyi değil mi ? :)

Tabi Photoshop yapmayı öğrenirken internette de araştırıyorum, Neler yapılmış? Neler yapılabilir? vbg. şimdi sizinle bir kaç resim paylaşacağım bakalım resimlerdeki yanlışlıklara en az benim kadar gülecek misiniz ? :)







Gördünüz mü ? Şimdi bu abla siyahi mi ? Beyaz mı?
Yoksa ilk ve tek tür mü ? :) Bilemedim ben :)














Şimdi biri güneş anladık diğeri  nedir ? yoksa güneş görünümlü ufo mu?  Aman allahım uzaylılar istila mı etti ? :)














Daha önce böyle bir kol'a rastaladınız mı ? :)













Bunu sona saklamak istedim çünkü bu photoshop bir facia değil... Aksine Photoshop harikası'dır :):):):)

Siz Adams Ailesini izlediniz mi ? :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *