Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

15 Mart 2012 Perşembe

Sevmedim Bugünü...




Keyifsiz Bir Günden Merhaba,

Bugün nedense içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor... Canım mı sıkkın ? Bir şey mi oldu ? Moralim mi bozuk ? Havadan mı ? vbg. soruları kendime sorduğum da cevap alamıyorum çünkü neden'ini gerçekten bilmiyorum.... Böyle bir bıkkınlık, sıkkınlık, eve gideyim yatayım, boş boş tv'de zap yapayım, bu koltuktan kalkayım diğer koltuğa yatayım, böyle bir miskinlik ııyy nefret ettim kendimden... Ben yazarken bunaldım sizi okurken düşünemiyorum :/ 

Bugünün Cuma olmasını çok istiyordum, son iş günü olsaydı, bu hafta çok zor mu geçti? yada hafta bir türlü geçemedi mi ? Canımın ne kadar sıkkın olduğunu sanırım bu anlamsız, kararsız, dengesiz yazımdan anlayabilirsiniz diye düşünüyorum.... 

Hayır yani şimdi eve gitsem ne olacak gene sıkıntı aslında ama şu an çok cazip geliyor.... Ya o değil de ne istiyorum biliyor musunuz ? Şimdi eve gideyim, ufak spor çantasına bir iki parça eşya doldurayım, işte ıvır zıvırları alayım, araba anahtarı ve ruhsatı, depoyu full doldurayım, sonra kontağa bas ve vınnnnn, böyle sessiz, sakin, denize yakın, oksijen dolu bir yer bulayım ama şömineli olsun ve kırmızı şarabım olsun.... Telefonlarım kapalı olsun işte tam da böyle 2 gün geçirmeye ihtiyacım var... Yazarken bile huzur doldum bir de yaşasam ne olacak kim bilir....

Saate bakıyorum 10:18 görüyorum daha 18:00'e çok var işkence gibi bir gün olacak sanırım.....  O zaman ben biraz gazete okuyayım bir ara gene uğrarım buraya...

1 yorum:

  1. ya sevgili iuno, böyle yazmaya devam edersen ya hap atacam ya da kendimi köprüden.... übeeeer-depresyon gördüm seni:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *