Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

24 Nisan 2012 Salı

Cumartesi Çılgınlığı :)



Tabi ki her güzel şey gibi 3 günlük kısacık mini minnacık tatil de bitti :) Tabi kimimiz cts çalıştı, kimimiz pzt resmi tatil olmasına rağmen çalıştı ama her şeye rağmen güzel bir hafta sonu geçirdik... En önemlisi de Pazartesi sendromunu yaşamamak oldu :) Yani benim için Pzt işe gelmemek, haftaya Salı dan başlamak gayet güzel bir şey :) 

Peki bu tatili nasıl değerlendirdim ben, hmmmm bir düşünüyorum da aslında Cuma günü tek düşüncem bu 3 gün boyunca dinlenmekti, tamam evden çıkacaktım illaki ama yani belki de sadece 1 gün çıkıp öyle bir dolanıp geri gelecektim ama Cuma günü söylemiş olduğum gibi Tiyanic 3D'yi izlemek için arkadaşımla buluştum ve sinemaya girmeyi beklerken ilginç gelişmeler oldu... Birden Cts günü için Marmara Ereğlisi programı çıktı. 

Sevgili kardeşimin arkadaşının çekimine yardım etmesi gerektiği için Marmara Ereğlisi'ne gitmesi gerekiyordu, bizim de Volki ile gitmemiz gerekti... 




Ve biz Cumartesi günü sabah 09:00 da yola çıktık...Sanki çok uzak bir yermiş gibi bahsediyorum :)

1,5 saat falan sürmüştür herhalde, tabi havanın kötü olmasının da payı var...



Ama neyse ki hava yavaş yavaş açmaya başladı ve bize bu güzel görüntüleri çekmemize izin verdi :) Hatta öyle bir açtı ki bir süre sonra güneş yakmaya başladı desem yalan olmaz :) 

Marmara Ereğlisi taraflarından çok geçtim ama hiç bölgeye girip gezme fırsatım olmamıştı. Güzel bir yer, huzurlu, sessiz ve sakin bir yer :) 
 







Olduğumuz yer bir site ve sitenin her sokağı için çiçek isimleri konulmuş, her yer de güzel kokan çiçekler vardı, beyazından tutun da sarısına, moruna, pembesine kadar ne renk isterseniz mevcut... Etraf cıvıl cıvıl rengarenk gözüküyordu :) 


Haksız mıyım? Gayet güzel değiller mi ? Mesela bu Laleler Şehir Merkezine gittiğimizde gördük :)
Denizin görüntüsü ile laleler birleşince ortaya güzel görüntüler çıkıyor :) 




Şehir Merkezine yakın bir yer burası yanlış    hatırlamıyorsam "Sultanköy" diye geçiyor, Askeriye var, liman kısmı gördüğünüz gibi burası, plaj kısmını yürüdük, tabi şu an bakımsız sanırım henüz sezon açılmadığı için olabilir. Çoğu evde tadilat var yaza hazırlık yapılıyor :) 



Şehir merkezinde dolaşıp durduk, dondurmamızı yedik zaten pek bir yer açık değildi :) Açık bulduğumuz ve hoşumuza giden ilk yere oturduk :) 

Deniz Yıldızı Cafe & Pub diye geçiyor.... Ya bir şey eksik diyordum meğersem bütün gün Türk Kahvesi içmeyi unutmuşuz :) 

Tabi ki Türk Kahvemizi söyledik ve afiyetle sohbet eşliğinde içtik :) O arada gözüken Black, Türk Kahvesi ile güzel gidiyor :)




Baktık saat 18:00 olmuş e dedik artık işleri bitmiştir herhalde dönüş için hazırlanmamız gerek derken pekte işimize gelmeyecek bir durum ile karşı karşıya kaldık....Cts gecesi kalmamız gerekiyor çünkü işleri bitmemiş, aslında biter ama geç vakitte oda benim işime gelmez bizde şehir merkezinde bir yer bulduk, en güzel ve temizi kaldığımız yer idi :) Hatta reklam olsun adını da yazayım :) Yıldız Apart Hotel :) 


Tabi baktık daha vaktimiz var ver elini Tekirdağ :) Bindik arabaya oouuff hemde gece yolduluğu kadar güzel bir şey yok benim için :) 

Tekirdağ gayet kalabalıktı, biraz dolandık sonra Tekira Avm vardı girdik bakalım ne var ne yok dedik.... Sonra birden karnımızın bizimle konuştuğunu hissettik.... Dedim volkiii koşş arabaya koşşş seni şahane bir yere götüreceğim :) 

Zaten yolumun üzerinde, bir kaç işimiz vardı onları hallettik sonra doğruuuuu "Özcanlar Köfte&Beyazköy"


Şöyle güzel bir Karışık Köfte ve açık ayran süper olur dedim ve söyledim sonrada afiyetle yedik kusura bakmayın :)

Sonra zaten bizim tekrar Marmata Ereğlisi'ne dönüşümüz 00:00 civarlarındaydı :)

Şimdilik bu kadar yeterli sanırım :)

Öptüm sizi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *