Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

4 Nisan 2012 Çarşamba

Dedikodu mu ? Kim Yapmış ? :)



Biraz dedikodu yapalım mı ? :)

Dedikodu konumuz patron çocukları olsun ( küfür gibi oldu bu ) :)

Şimdi bütün patron çocukları aynı kişilikte mi oluyorlar bilmiyorum belki de babadan oğula hesabı babanın kişiliği de oğluna otomatikman geçiyor :) Güldüğüme bakmayın şu an RTÜK aklımdan geçen saygıdeğer cümleleri okuyabilseydi kesin bana müebbet belgesel verirdi :) 

Şimdi Patron çocuğu  toplantı için bir adama randevu vermiştir tabi ki zatı şahaneleri randevu saatinde gelmez çünkü o bir patron çocuğuuuuu :) aradan min. 2 saat geçmesi gerekmektedir, 2 saat sonra ofise bütünnn buralar benim edası ile gelir, toplantı odasına çekilirler :) Dünyayı kurtarmaya başlarlar.... Hani böyle okulu bitirmiş, işe güce hakim olmuş, artık babasının yerini alma vaktidir modun da olsa can kurban ama işte daha çocuk, bıyıkları terlememiş daha :) 

Ya bir de aklıma takılan bir şey var, şimdi bu patron çocukları bildiğimiz üzre zengin olabiliyorlar zaten zengin oldukları için patron çocuğu olmuşlardır... Ama benim tanıdığım patron çocukları gayet kişiliği oturmuş, giyim tarzı düzgün olan insanı tipler ( en azından benim tanıdıklarım ) fakat bazıları var ki hangi zamandan çıkıp gelmiş belli değil, yani imkanım olsa da size gösterebilsem :) yani hani Ajdar yanların da 1 numara olur  o derece anlayın artık :) Sonra isyeeaan modu başlıyor "allahım diyorsun parayı bunlara niye veriyorsun Hak yiyorlar, giyinmeyi bilmiyorlar, insana insan gibi davranmıyorlar bir de bana versen diyorsun" :) 

Bir de bunların puro olayları var :) Puroyu oldum olası sevmemişimdir, yani ince, aromalı cafe creame içiyorum arada ama puro nedir arkadaş ya ? Elinde tutsan tutamazsın, içsen içemezsin, kokusu ayrı iğrenç, fosur fosur yakıp içilir mi ? :/ tamam puro kültürünü bilmiyorum bu konuda bana hak vermeyebilirsiniz ama kusura bakmayın kültürünü yerim demek istiyorum... çok pardon :) 

Tamam sustum bugünlük bu kadar dedikodu yeter :) 

Öptüm kocaman :) 



1 yorum:

  1. iuno, şu bahsettiğin patronun çocuğunu tarlabaşı-dolapdere-hacı hüsrev şeytan üçgeninde salıvercen, orda bi güzel bunun ağzını burnunu dağıtacak bizim Doğu-Güneydoğulu vatandaşlarımız..ne güzel olurdu dimi??:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *