Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

28 Şubat 2013 Perşembe

Nostalji :)




İnternette öyle en boşundan dolanırken  karşıma bunlar çıktı, bunların ne olduğunu bizleri ne kadar geriye götürdüğünü düşünebiliyor musunuz ? Sizin de gözünüzün önüne geliyor mu o yıllar :) 

Bizler henüz minicikken, okula giderken bu kokulu Silgilerden vardı, ne severdim bunların kokusunu, bir sürü alırdım kalemliğimde hep olurdu bu silgilerden, hatta bazen kemirirdik onları ( ben  yapardım en azından nası bir zevk almışsam o zamanlar ) :) 






Bu kolonyaları hatırladınız mı ? :) Hatırladınız dimi ? hatta alıp bu kolonyaları ne kadar eğlendiğiniz gözünüzün önüne geldi değil mi ? :) 
Rengarenk minik küp kolonyalar, hiç bir özelliği olmayan mahalle bakkallarında, kırtasiyeler de satılan o minik kolonyalar :) şimdi rastlamıyorum, bir yerlerde görsem alırdım :) 




Hihihihi tepesi silgili kurşun kalemler :) derslerde sıkılınca tepesinde ki silgiye işkence eden bir çocukluk yaşadım :) ne severdim o silgilerle uğraşmayı :) ister sil, ister sıkıntını gider her amaca yönelik :) 





Birde böyle ard arda takılan kalemler vardı, kalem uçlarını takardık böyle, derste genelde onlarla uynardık sıkıldıkça öndeki ucu çıkartıp arkadan takardık, o zamanlar daha samimi ve güzeldi sanırım her şey, şimdi çocukların elinde son moda kalemler var hangisi daha iyi bilemedim ama benim zamanımda daha güzeldi :)

Kısa bir nostalji yaptığımıza göre ben çekilebilirim :) 

5 yorum:

  1. Bu arılı silgilerin pembesi muhteşem kokardı. Burnuma dayayıp öyle dolanırdım. Sonradan kanser yapıyır dediler yasakladılar bu silgileri..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen yasakladılar ama hala kırtasiyelerde olabilir diye düşünüyorum bakmak lazım :)

      Sil
  2. Yumurtlayan kalemleri diyorsun sen, hala var onlardan, çok severdim ben de^^ Hele o çok güzel kokan silgiler yok muuuu +.+ Çok fazla koklardım ve en sonunda midem bulanırdı, zaten sağlığa da zararlıymış, bir kaç tahtamın eksikliğini buna bağlıyorum!^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heh evet yumurtlayan kalemler içlerinden bir tane ucu kayboldu mu şıkır şıkır sallanırdı kalem :)

      :) katılıyorum sana onları koklamaktan dersleri dinlemeye vakit kalmıyordu :)

      Sil
  3. O silgi ne de güzel kokardı: )
    Ay ilk okul günlerime gittim o kolonyalar: )

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *