Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Bir Öğle Yemeği :)


Geçenlerde paylaşmış olduğum kebap post'undan sonra bugün salata paylaşımı yapmak istedim :) Nasıl hamartım nasıl hamartım anlatamam , hemencik yapıverdim salatamı birde lezzetli oldu ki sormayın :) Tek kötü yanı yerken bildiğiniz yoruluyorum hayır çene kas'ı yaptım o derece :) 
Ama elime sağlık pek güzel yapmışım :)

Sabah evden çıkmadan önce malzemelerimizi güzel bir kutuya koyuyoruz.... :)

Sonra hepsini tek tek güzelce yıkadıktan sonra Yeşil Biber, Domates ve Göbek kesiyoruz.... :)


Sonra üzerine Havuç, Kırmızı Lahana ve Kırmızı Biber ekliyoruz..... :)


En son olarak kalan Göbekten üzerine ekliyoruz, biraz taze nane doğruyoruz, biraz kekik gezdiriyoruz ve tabiki Zeytinyağ & Limon ikilisini unutmuyoruz.... :)


Ve en son olarak karışımdan sonra karşımıza Salatamız hazır olarak çıkıyor ve bize afiyetle yemek düşüyor :)


Bana Afiyet Olsun o zaman :) Sizde yemek yemeyi unutmayın şimdiden sizlere de Afiyet Olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *