Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Galatasaray'ı Tebrik Ediyorum.....


Her ne kadar BEŞİKTAŞ'lı olsam da bize her zaman GS kardeş takımdır diye öğrettiler, bu sebepten dolayı Galatasary'ın Şampiyonluğunu buradan tebrik etmek istiyorum.... Açıkçası Fenerbahçe'yi pek sevmem onlarda beni pek sevmezler buna eminim... Şu var ki haberler de, spor programların da izlediğim kadarı ile artık Futbol, Dostluk olmaktan çıkmış tamamı ile Holiganların fink attığı, yönettiği bir spor olmuş.... Artık maç sonrası insanlar kendi takımlarının galibiyetlerine sevinemeyecek raddeye gelmiş, maçtan sonra tek umudumuz aman yaralanan olmasın, ama ölü olmasın, ama arbade çıkmasın demek olmuş... Futbol adına ne kadar aciz bir durum farkında mısınız acaba ? 

Polis arabaları devrilen, güvenliğin yetersiz kaldığı, Benzin İstasyonlarının dibinde meşaleler yakan ( faciaya davetiye çıkaran ), kendi stadlarına, kendi taraftarlarına zarar veren bir topluluk olmuşuz.... Bunu sadece Fenerbahçe için söylemiyorum ama şu anda kastettiğim budur.... Evet belki kendileri için çok büyük bir durum söz konusu olabilir, kabul edilemeyecek bir şey olabilir, haklı olabilirler ama bu onlara ve diğerlerine etrafı bu şekle sokmalarına haklı bir sebebiyet çıkarmaz diye düşünüyorum....

Buna rağmen Galatasaray Kupasını Arena da güzel bir tören ile kutladı.... Bir kaç resim paylaşmak istedim...  








Acaba şimdi benim blogumada saldırırlar mı bunu yazdım diye bilemedim :) İşin şakası bir yana Galatasaray'ı tekrar Tebrik Ediyorum.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *