Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

13 Kasım 2012 Salı

Renk seçmek mi peehh.....



Hayırlısı ile evimizi tuttuk çok şirin, ev sahibi oturduğu için oldukça temiz bir ev, kendisi bir kaç tadilatta yapmış ama tabi bizim istediğimiz bir kaç şey var özellikle mutfak ile ilgili ama şu an bunların dışında karar veremediğim bir durum söz konusu.... O da badana boya işine girmeden önce acaba ne renk boyayacağız...??? Puuff çok sıkıntılı zaten kararsız hatunun tekiyim birde işin içine böyle ciddi şeyler girdi mi iyice kararsıza bağlıyorum :) 

Salon ne renk olmalı ?
Odalar ne renk olmalı ?
Mutfak ne renk olmalı ?
Yoksa her yer aynı renk mi olmalı ? 

Ben bu kararsızlıkla ne yapacağım acaba çok merak içindeyim, saolsun sevgilim de sen nasıl istiyorsan öyle olsun modunda :) açıkçası bu durum karar vermeme yardımcı olmuyor :/ 


Ben Marshall 'ın osmanlı renkleri serisine baktım ama pek hoş bir şey bulamadım yani ne bileyim bugüne kadar bildiğimiz, gördüğümüz renklerin isimleri değişmiş sanki :) 

Birde bildiğimiz kartelası var aşağıda sizinle de paylaştım....




Sonra alternatif olarak DYO İç Cephe Boya Kartelasına baktım, burada daha soft renkler buldum sanki biraz daha oluru var gibi geldi bana tabi sevgiliminde düşünceleri önemli ama sanki dyo olur gibi :)


Tabi daha karar vermiş değilim işimiz uzun bakalım araştıracağız bizi zaman içerisinde kasmayacak en güzel rengi bulup duvarlara uygulayacağız :) 


Şimdilik gittim ben :)



3 yorum:

  1. Beyaz ve beyaza en yakın renkler bence harika oluyor ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet doğru söylüyorsun çünkü hem ferah oluyor hemde gözü yormuyor :) du bakalım ne yapacağım henüz netleşmiş değilim koyu olmayacak onu
      biliyorum da :)

      Sil
  2. Great Blog my friend, congratulations.
    Follow me here:
    http://leyendas-de-oriente.blogspot.com/
    Greetings.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *