Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

15 Mayıs 2012 Salı

Penti de çorap çılgınlığı :)





Kendime bir sürü çorap aldım hemde çok çok bayılarak aldım :) hani öyle ki giymeye kıyamayabilirim :)

2 tanesi Aile İçi Şiddet Yardım Hattı'na destek vermek amacı ile Kenan Doğulu, Çağatay Ulusoy, Berna Laçin, Erdil Yaşaroğlu, Özlem Süer ve Pelin Karahan tarafından tasarlanan çoraplar Penti mağazalarında satılıyor...































Bunlarda çok hoşuma gittiler gözüme ilk çarpanlar oldukları için çekmecem de olmayı hak ettiklerini düşündüm ve aldım :)




Daha almam gereken o kadar çok çeşit çorap var ki,
Pentiye gittiğim zaman kendimi kaybediyorum o derece  :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *