Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Taksim denilince......



Sanırım canım bu ara bir Taksim gezisi yapmak istiyor :) Galiba Taksimde dolaşmayı özledim :) Peki şimdi akşama doğru taksime gitsem ne yaparım.... Düşünüyorum yapacak çok şey var şimdi hangi mekana gidip yemek yesem diye aklımdan geçiriyorum... Eğer yanımda bir arkadaşım var ise zaten hemen topu ona atarım "Nereye gidelim ? " :)

Aslında gidilecek bir kaç yer var mesela bakalım nerelere gidebiliriz ? İlk başta aklıma gelen yer tabi ki Yemek Kulübü, zaten dün kısaca bahsetmiştim...


2. tercih olarak büyük ihtimal ile "Cafe Krepen" 'i seçerdim... 



Cafe Krepen de vakit geçirmeyi seviyorum özellikle yemekleri gayet leziz oluyor ve Fajita yemenizi şiddetle öneriyorum, canınız istemese bile eğer komşu masalardan sipariş eden olmuş ise yanınızdan geçerken kokusu sizi mest ediyor bilesiniz :)  





Ortam olarak ise huzurlu bir mekan... Açıkçası tavsiye edilecek yerlerin arasında :) 











Sonra eğer canım Cafe Krepen'e gitmek istemiyor ise "Barcelona Cafe" ye doğru ilerlemeye devam ederdim  :)




Barcelona Cafe de yemekten hoşnut olduğum Soya Soslu Tavuk özellikle tabaklar doyurucu oluyor :)





Genelde hava güzel olduğunda dışarıda oturmayı tercih ediyorum, gerçi dışarıda oturunca biraz servis sıkıntı olabiliyor ama olsun :)







Şimdilik bu kadar yeterli sanırım, birazdan en sevdiğim iki yerden bahsedeceğim :)

Kendinize İyi Davranın :)





4 yorum:

  1. taksim'e gitmişken mandabatmaz'da türk kahvesi içmeni tavsiye ederim. sokaklara masa/ sandalye koymak yasak olduğu için eskisi kadar keyifli olmasa da kahvesi enfes.

    YanıtlaSil
  2. Türk Kahvesi dedin zaten tüm yorgunluğumu aldın şimdiden :) Mutlaka gideceğim daha önce duymamıştım, tam olarak nerede ?

    YanıtlaSil
  3. barcelona pastanesinin yanındaki sokaktan girince solda minik bir yer. yasaktan önce sokakta minik tabureler vardı. şimdi sanırım ayakta ya da içeride içilebiliyor kahve.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim :) mutlaka gideceğim

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *