Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

24 Mayıs 2012 Perşembe

Taksim Mekanlarından devam ediyor :)






Ne unuttum ne unuttum diyordum ki aklıma şimdi geldi :) Ben Taksim Mekanlarından bahsederken Ponte Restauranttan bahsetmeyi unuttum :) O zaman ne yapıyoruz bu post ile sizi bilgilendirmiş oluyorum :)


Aslına bakarsanız unutmuş olmamın belkide bir sebebi vardır şu an bilemiyorum ama :) Ponte Restaurant'ın benim için farkı bir yeri var her ne kadar gerçekleşmese de alternatiflerim arasında bulunan bir yerdi.... Bu güzel mekanda nişanımı yapmayı arzuluyordum gidip konuştuğum zaman oldukça hoşuma gitmişti... neyse önümüze bakalım şu an konumuz bu değil Ponte :)






Organizasyonlar da yapılabiliyor gördüğünüz gibi ve dış mekanı / iç mekanı oldukça hoş manzarası ile içinizi ısıtıyor...







Özellikle bu resme bakınca aklıma çok daha farklı şeyler gelse de kendimi kaybetmiyorum ve sizinle bu resimleri paylaşmaktan mutluluk duyuyorum :)











Portekiz,Fransa,İtalya,Yunan, İsrail,Fas, Türkiye..... vbg. yemekleri ile damak zevkinize hitap edebiliyor. Cuma ve Cumartesi günleri canlı müzik oluyor.... Keyfiniz yerinde güzel huzurlu bir gün geçirmek istiyorsanız mutlaka uğramanız gereken yerlerden biridir....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *