Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

25 Mayıs 2012 Cuma

Yarı finali atlattık sıra cumartesi gecesinde :)



Can Bonomo & Love Me Back 



Evet dün 2. Yarı Final gerçekleşti ve Can Bonomo & Love Me Back şarkısı ile performansını sergiledi.... Ben gayet hoşnut kaldım, başarılı buldum tabi ki biraz heyecanı vardı ama bunuda 26/05/2012 Cumartesi günü Final de yeneceğeni düşünüyorum.... Eksikler vardı tabi ki ; Mesela dansçılar en son gözüme takılan o pelerine takılıp ayağı kayan bir dansçı oldu ve bu ekranlara yansıdı bence daha dikkatli olmaları gerekiyor kanımca.... Onun dışında bence Can Bonomo'nun da keşke biraz dans etmesi için bir kaç hareket falan öğretilseydi diye düşünüyorum....


Ama genel olarak bakarsak ki izlerken o amniyansı ben aldım, etkileyici ve başarılı bir performans oldu... Umarım Cumartesi akşamı çok daha iyi olurlar....

Can Bonomo'yu yürekten kutluyorum ve bol bol bol şans diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *