Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

19 Haziran 2012 Salı

Arabaya yapılan görsel işkenceler :)




Ofiste arkadaşım ile konuşuyoruz öyle havadan sudan, işten, patronlardan, kokulu personelden "pek havadan sudan olmamış bunlar ama olsun :)" birden konu arabalarda ki süslere geldi :) Karpuz dan başladık kafası sallanan köpeklere kadar :)

Tabiiii  liste uzun şöyle bir baktım da ; metal paspaslar, aynaya asılan CD ler, Direksiyon topları, işeyen çocuk stickerları, direksiyon topları, kaydırmazlar, direksiyon kılıfları, arabanın altına takılan ledler, farlara takılan ışıklar, at nalları bunlar ilk etapta aklımıza gelenler..... :)

Sonra google amcaya sordum bize bunlar ile ilgili nasıl resimler verebilirsin diye, google amca da bize oldukça sanatsal resimler sundu :D

Sallanan kafalı köpeğimiz :) 


Metal Paspaslarımız :) 




Direksiyon Kılıfımız :)


Araba altına led :)


Arabaya Kaş diye geçiyormuş :)






Buna ne demeli bilmiyorum :) 

Buna diyecek söz bulamadım :)



Bende arabama böyle şeyler istiyorum güya arkadaşım bana karpuz örecekti yapmadı :) :) :) Bu arada örnekler hep şahin yada doğan dan ( gerçi bana göre ikiside aynı da ) üzgünüm ama genelde bunlarda bulunuyor :) hee bu arada bizim orada bir adet Pembe Şahin var :) söylemeden geçemeyeceğim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *