Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

6 Haziran 2012 Çarşamba

Atarlı&Giderli bir Yazı oldu :)



Cicişler, pampişler,saksılar saysam devam eder sanırım daha benim bilmediğim kimler vardır kim bilir....
Hadi Hilal Cebeci "pampiş" bir nevi kabul görülür diyelim... Belli bir zamandır piyasa da ne yaptığı ne yapmadığı beni ilgilendirmez takipçisi vardır yada yoktur, millet dalga geçer yada geçmez, akıllıdır salaktır, salak numarası yapıyordur bilemeyeceğim... Hadi Doğuş "Saksı" ona diyecek bir lafım yok, sanırım cümle kurmaya benim kapasitem yetmiyor....

Ama şu Esra&Ceyda Ersoy "Cicişler" nereden çıktı bunlar? Nereden ? Nasıl ? türedi bunlar... Ne yaparlar ? bunlar ailesi tarafından sokağa mı atılmış? Arkadaş hiç mi aile,akraba yok bunlarda... Beykent mi? Bilgi mi? hangisinde okuyorlardı inanın bilmiyorum, orada ne okuyorlar? Hayatlarını nası idame ettiriyorlar (aslında belli de)

Kendilerine kimi örnek alıyor bunlar? ve gerek erkekler gerek kadınlar(azınlık tabi) yani iki et parçasına bu kadar mı açlar? Bu iki kızı poh pohlamak da neyin nesi? Tiplerine baktığımız zaman güzel kızlar, niye kendilerini böyle iğrenç bir şekilde piyasaya sunuyorlar bilmiyorum....  Ve kendilerinin haberlerini gazetelerde ana sayfalar da okumak ise ayrı bir konu... Kim ki bunlar ? niye haberleri yapılıyor, anladık arz&talep meselesi ama gerek var mı bu kadar iğrençliğe....

İstemeyen okumasın kardeşim.... gibi bir cümle duyar gibiyim benim derdim haberlerini okumak değil ki... Bu insanları ve buna benzer kişileri neden hayatımıza bu kadar sokuyor ve kendilerini bu kadar yüceltiyorsunuz... Anladık aptal sarışın etkileyici oluyor, gerek var mı ? Siz onlarla dalga geçtiğinizi sandıkça iyice onları hayatınıza sokuyorsunuz... Sonra bir gece eğlenmeye çıkıyorsunuz mekanlarda gördükleriniz karşısında şok oluyorsunuz 15-16 yaşında kızlar 25-26 yaşında gibi gözükmeye çabalıyorlar.... Bazısı evinden eşofmanla çıkıyor gece eğlenmeye geliyor ve Tuvalette giyiniyor... WC ye girerken 15 yaşında, WC den çıktığında 25 yaşında.... Çok rast geldim bu tiplere....

Sonra biz aşk arıyoruz, sevgi arıyoruz, sadakat arıyoruz.... Nasıl bulacaksınız ki ?

Bu sadece bahsettiğim kişiler için mi geçerli... Tabi ki HAYIR! Erkeklerin dünyasına geldiğiniz zaman da bu tarz bir sürü şey var.... 17-18 yaşında çocuklar, baba parası ile kendini ispatlamaya çalışıyor.... E evladım sen bir okulunu bitir, bir iş hayatına bir atıl bakalım, çevreyi bir gör bakalım, paranı bir kazan bakalım.... Ama aile de iş bitiyor sanırım.....

Pek bir atarlandım ben :) ama napım yani gereksiz insanların saçma salak halleri ile ortalıkta dolaşması ve bunların belli başlı kişiler tarafından örnek alınması ayarımı bozuyor....







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *