Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

6 Haziran 2012 Çarşamba

Murat Dalkılıç Albüm.....




Murat Dalkılıç & Lüzumsuz Savaş 


Murat Dalkılıç'ın albümünü dinledim geçenlerde baktım şarkılar ardı ardına değişiyor ve sıkılmıyorum, bu şekil olması benim için önemli çünkü albüm benim adıma güzel demek oluyor... Ve Müzik arşivim de bulunması gereken albümler arasına giriyor... 
Ozan Çolakoğlu'nun üstlendiği  Kaya Müzik etiketi ile çıkan "Bir Güzellik Yap" adlı albümü tüm müzik marketlerinde yerini aldı. 
Çıkış parçası ve klip şarkısını Söz ve Müziğinin Gülşene ait olduğu Bir Güzellik Yap adlı şarkıya çekti, eşlik ettiği şarkı hoşuma gitti. Albümde 11 şarkı bulunuyor.... 
Söz & Müzik : Ersay Üner'e ait olan "Teslim Oldum"

Söz & Müzik : Gülşen'e ait olan "Bir Güzellik Yap"

Söz & Müzik : Murat Çekem'e ait olan "Yalancısın"

Söz & Müzik :Murat Dalkılıç'a ait olan "Lüzumsuz Savaş"

Söz : Bertan Arslan&Ahmet Kurtiş
Müzik : Bertan Arslan'a ait olan "Bir Hayli"

Söz & Müzik : Oytun Karanacak'a ait olan "Yudum Yudum"

Söz : İsra Gülümser 
Müzik : İskender Paydaş'a ait olan "Yalan Dünya"

Söz & Müzik : Oytun Karanacak'a ait olan "Neyleyim İstanbul'u?"

Söz & Müzik : Emre Kaya'ya ait olan "Kader"

Söz & Müzik : Caner Yemez'e ait olan "Canına Yandığım"

ve 

Yudum yudum Ora & Ventus Versiyon


Albüm yapımında emeği geçen herkesin ellerine sağlık demek gerekiyor, bir dinleyici olarak hoşuma gitti.... 

İyi Dinlemeler 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *