Hakkımda

Hoşgeldinizz :)

Translate

25 Haziran 2012 Pazartesi

Biri bunalım mı dedi.....




Şimdi bu resim de neyin nesi demeyin lütfen.... Çok bedbahtım ben ama.... Neden mi ? 

Şimdi hangi birinden başlasam ki ben bilemedim..... Aslında bu ara biraz böyle hafif içine kapanmakla birlikte dışa dönüklük (ben bile anlamadım bu cümleyi siz nasıl yorumlarsınız bilmiyorum) hallerine girdim.... En büyük etken "İŞ" tam olarak iş değil yani şöyle işimden en azından yaptığım işten memnunum ama iş yerimden ve iş arkadaşlarımdan hele ki patronlarımdan hiç memnun değilim.... Beni şu an bir yere kapasalar yaşamakta hiç zorluk çekmem yada Bakırköy'e yatırsalar en onlar kadar delirdim. (yada en az onlar kadar aklım yerinde mi demek lazım) O kadar çok sıkıldım ki artık içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor, bir insan her sabah kalkıp ooff gene mi oraya gidicem ben yeeaa der mi? Evet der onu diyen kişide benim işte..... Bunun ilacı 2006 dan beri çalıştığım iş yerini değiştirmekten geçiyor.... Bakalım ufak tefek planlarım var ama bunları hayata geçirmek için de az biraz zamana ve sakince kafamı dinleyip düşünmeye ihtiyacım var..... 



Ama bunun dışında ne var biliyor musunuz????? 02/07 Pazartesi doğum günüm evet tipik bir Yengecim ben, öyle ki her türlü özelliğini taşıyorum ve hatta ileti gidiyorum Yükselenim bile Yengeç diyorum siz anlayın artık ne haldeyim.... 18 yaşıma girerken hiç böyle düşünmüyordum gençlik işte :) Şimdi 28 olmanın verdiği bir bunalım hali var üzerimde.... Hayır ben ki doğum günüme 1 ay kala ortalığı ayağı kaldırmaya başlardım ama şu anda arkadaşlarıma aman bir şey yapmayın derken kendimi buluyorum.... Hediye konusunda öyle değil tabiki gerekli merciilere siparişlerimi verdim o ayrı (asla vazgeçmem) :) 

Zaman daraldıkça kendimi daha kötü hissediyor olmamın yaş ile mi bağlantısı var ? yoksa işte ki huzursuzluğumu buna mı bağlamam ile mi alakası var ? şu an cidden bilemiyorum..... Peki bana ne yapmak istediğimi sorarsanız şayet.... puuff onu da bilmiyorum, bir yanım deliler gibi eğlenmek istiyor  böyle bir mekanda sabaha kadar dans ediiiiimm istiyorum ama bir yanımda ya kiuno gelmişssin 28 yaşına ne işin var oralarda toplan arkadaşlarınla oturun bir yerde diyor, bir yanımda gelsin süprizler yeeeaappaaa diyor ( kaç yanım varsa benim ) 

Hediyelere gelince aslında o mevzuuya hiç girmesek daha iyi kendimi kayıp edebiliyorum............ :):):):)

Yani anlıyacağınız ufak çaplı bir ruh hallenmeleri içerisindeyim bakalım hayırlısı olsun :) 





4 yorum:

  1. "hafif içine kapanmakla birlikte dışa dönüklük" dediğin şey tam olarak içine kapanacak çok derdi olmasına rağmen onlardan kaçmak amacıyla dışa dışa püskürmek(:

    YanıtlaSil
  2. evet evet işte bu tam da bunu demek istiyordum sanırım yada bunu yaşıyorum da itiraf mı edemiyorum.... ay yoksa ben bunalımın tam ortasında mıyım bilemedim ki ben şu an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 02 temmuz'a 4 kala ; hala aranmadıysam , siparişler verilmediyse , hatta hediyeler gidip alınıp faturası tarafıma iletilmediyse ; gerçekten bir bunalım hallenmeleri var bence de :-)

      Sil
    2. Hala aranmadım, sipairşler verilmedi hatta hediyeler gidip alınıp faturası tarafıma iletilmedi :(:(:(:( bunalım hallemesinden bir tık öteye taşıdım şu an sanırım :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *