Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

18 Haziran 2012 Pazartesi

Bu nedir arkadaş.....



Kahvemi içiyorum bir yandan da gazetelere bakıyordum birden bir dizi oyuncusunun beach kapattırdığını, yada beach'in otel yetkilileri tarafından ona tahsis edildiğini okudum artık hangisi doğru bilemiyorum..... neymiş Bikinili görünmek istemiyormuş önlem alınmasını rica etmiş.....

Pardon da sadece o kişi için söylemiyorum şu bikinili görünmek yada görünmemek bu kadar önem teşkil eden bir şey mi acaba anlayamıyorum ben.... Yani normalde tatile gitmediğiniz zaman baştan aşağı kapalı giyiniyorsunuz da yazın mı sorun oluyor bu.... Garip bir çelişki var ortada.... Ayrıca biz sizi bikinili görsek ne olur görmesek ne olur yani günümüzün iyi ya da kötü geçmesi buna mı bağlı acaba ? 

Eğlence mekanlarına gittikleri zaman zaten yarı çıplak oluyorsunuz o zaman bir sorun yok ama yazın beachler de sorun var.... Ne kadar saçma bir durum bu.... 

Neymiş bazı sanatçılarında selülitleri varmış aman allahım bununla yakalanmış.... Arkadaşım banane senin selülitinden banane senin bikininden v.s. ayrıca selülit adriana lima da bile olabilir bu kadar abartılacak bir şey değil ki.... hayır bir de bu haberler üzerinden prim yapmaya çalışanlar var... Bir kesim koruyor bir kesim eleştiriyor :) gerçekten komikler!!!

Ben size ne yaptığımı söyleyeyim.... Magazin programı izlemiyorum zaten reklamlarını görsem yeter bütün haber o reklamlarında yayınladıkları fragmanlar kadar ısıtıp ısıtıp aynı haberi döndürüp yayınlıyorlar..... 

Aslında bu haberleri yayınlayanlarda da kabahat yok ki insanlar işlerini yapıyorlar, onlardan istenilen bu halk, sosyete adı artık her neyse bir kitle var magazin programlarında bu haberleri görmek istiyor... Bildiğiniz deli gibi hastası olan var bu programların..... Aman o ne giymiş? Bu nereye gitmiş? aa aa gördün mü X ne hale düşmüş? Ay bu Y de çok değişmiş estetik yaptırmış.... İnanmıyorum bu kiminle yakalanmış gördün mü? aaa bak evlenmişler ama bu başkası ile birlikteydi..... Onun eski sevgilisi ile de yakın arkadaşı şimdi birlikte..... gibi gibi gibi gibi........

Oldu izlediniz bunları ne kattı şimdi bunlar size, ne oldu yani anca çenenizi yoruyorsunuz ben size söylimmmmm :) 

Ayrıca bende tatile gidince direk tatil beldesini kapatmak istiyorum.... Ben istemem öyle başka insanlar olsun direk beldeyi terk etmeleri gerekiyor :) 


Her zaman ki gibi BOLCA SAÇMALIK hakim ülkemde......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *