Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

15 Ocak 2014 Çarşamba

IKEA Gezmesi...






Ne demişler IKEA evimizin her şeyi :) Bazen canımız sıkıldığında haydi ikea'ya gidelim diyoruz, mobilya kısmını gezmeyi sevmiyorum çünkü mobilyalarını sevmiyorum ama aşağı katı dolaşmaya bayılıyorum :) hem mutfak eşyaları hemde mum, aydınlatma kısımlarını gezmek hoşuma gidiyor ve mutlaka beğendiğim bir şeyler oluyor. 

Geçen gün de gene sıkılmışız ne yaptık kalktık ikea'ya gittik hem almak istediğimi bir iki şey vardı hemde gezeriz dedim boş boş avm gezmektense ikea daha mantıklı gibi geliyor :) Alacaklarımı aldım sonra ev tekstili kısmına geldiğimde ( ki genelde gereksiz pahalı oluyor ) baktım nevresim takımları indirime girmiş, e bende de nevresim takımı hastalığı var böyle elimde olsa her gördüğümü alırım o derece :) baktık baktık baktık en son bu nevresimi almaya karar verdik çift kişilik 29,90 TL idi, normalde en çift kişiliklerde en ucuz 59,90 TL den başlıyor. Tek sıkıntısı çarşafı yok ( ki benim için sıkıntı değil çünkü ben sadece lastikli çarşaf kullanıyorum ) baktım çarşafı da yok o zaman neden sepete konulmasın diye düşündüm ve düşüncemizi de gerçekleştirmiş olduk :)

Bu arada eğer bilginiz var ise yardımcı olmanızı istediğim bir şey var, acaba bu çift kişilik düz çarşafları lastikli çarşafa dönüştürebilme imkanım var mıdır ? Acaba böyle bir şey yapmayı düşündünüz mü ? Yapılabilir mi bilmiyorum ben biraz araştırdım ama pek bir şey bulamadım,bir terzi de çift kişilikten ancak tek kişilik lastikli çarşaf çıkar dedi, konu ile ilgili bilgi sahibi olmadığım için kuru kuruya inandım terziye :) ama bence yapılabilir yani neden tek kişilik çarşafa dönüşsün ki bilemedim onu ben... 



4 yorum:

  1. aa yapılıyor onlar tabii lastik geçirebiliyolar diye biliyorum bence bikaç yere daha sor cnm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada garip geldi çift kişilik çarşafın lastikli çarşafa tek kişilik olarak dönmesi aynen dediğin gibi 1-2 terziye daha sormak lazım :/
      Bu arada diğer blogum http://iunoaccessories.blogspot.com 'a da beklerim :) öperim çok

      Sil
  2. Lastikler nispeten yatağın altına gireceği icin , bir de dikis payı ve katlama payı ile birlikte çarşaf kumasi kuculecektir , tek kişilik çarşaf olmasa da işinizi görmeyebilir .Haricen kumas eklenirse istediğiniz gibi olabilir , selamlar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bilemedim valla bir sürü lastiksiz çarşaf var evde hepsinden 2-3 tane çıksa gene makbul yani :) bakalım soracağım bir kaç yere daha

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *