Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

28 Haziran 2012 Perşembe

Güzel Bir Akşamdan Esintiler....


Dün akşam sevdiceğim ile güzel bir akşam yemeği yedik.... Nereye gittik? Ne yedik? 


Nereye gitsek diye düşünürken Hayal Kahvesine gidelim bari dedik ve rotamızı oraya doğru çevirdik, kendimize güzel bir masa bulduk ve çömdük :) Menülerimiz geldi, gene benim kararsızlığım üstümdeydi iki saat baktım durdum onu mu yesem, bunu mu yesem yok ben şundan istiyorum... Sen ne yiyeceksin hayatım ? sorularından sonra saygıdeğer garson arkadaşımız bana "Krepe Sarılı Bonfile Parçaları" nı tavsiye ederim dedi. tamam dedim hemen fikir değiştirmeden söylüyorum dedim ve verdim siparişimi :) 

Sevdiceğimde Pizza yedi.... ama benim yemeğim oldukça doyurucu ve lezizdi..... Özellikle soslarını çok beğendim biri ekşi diğeri tatlı hatta ve hatta tatlı olan domates sosu içinde bal var, çok değişik bir tat yakalamışlar çok hoş olmuş.... 


Krepe Sarılı Bonfile Parçaları





Sonrasında o mağaza senin bu mağaza benim dolandık durduk.... Sevgilime 1 adet converse aldık ve her zaman ki gibi ben dayanamadım ve 3 t-shirt daha aldım..... :) Ne yapayım yok yakışıyor böyle renkli renkli t-shirtler :) 

Sonra Mayo-Bikini kaosu yaşandı, dün biraz memnuniyetsiz günümdeydim hiç bir şey beğenmedim.... :) 

Artık yorulduğumuzu hissettik ve dedik ki "Biz en iyisi Starbucks'a oturalım" :) 

Her zaman ki gibi gittik Starbucks'a bu sefer ne içsek diye aklımdan geçirirken geçen gittiğimizde bana değişik bir şey yapmışlardı dedim ondan istiyorum ondan istiyorum ondan istiyorum :) 

Mango Passion Fruit Frappuccino (Raspberry Şurubu ilaveli) :) Nasıl güzel tadı anlatamam birde rengine baksanıza turuncu turuncu :) 

ve tabiki vazgeçmeyeceğim Limonlu Cheesecake :) 


Bizim günümüz bu şekil geçti dün akşam sonra evime gitttim bir baktım sabah olmuş e giyindim işe geldim işte napım başka :) 

Bu akşam bizi neler bekliyor acaba :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *