Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

4 Haziran 2012 Pazartesi

Kedim kedim güzel kedim :)




Cuma akşamıydı sanırım tam yatağa gireceğim bizim paşa salına salına geldi yatağın ucuna yorganımın üzerine kıvrıldı yerini aldı :) Uyumak için ideal yatağı bulup köşesin kıvrıldı :) Rahatına pek düşkündür senin rahatını bozar ama kendi rahatından asla ödün vermez :) 








Ama birde bunun sabahı var değil mi ? :) Sabah böyle artık güneş iyice camda içeri doğru süzülüyor ben tek gözümü açmak ile açmamak arasında gidiyorum, diğer göz zaten kapalı bir atraksiyon yok :) böyle uyku mahmurluğu yatakta keyif zamanı tabi ki.... Ayağım bir şeye değiyor ama böyle değince de kıpırdanma yok :) 

Sonra tek gözümü tamamı ile açtım yorganın üstünde zaten bir şey yok ama içinde köşede de bir kabarıklık falan yok :) şöyle hafiften yorganı bir sıyırdım karşılaştığım şey --------------------------->>>>>  
:):):):) Nasıl ama ? 





Sonra dedim şimdi terlemesin sıcaklık basmasın paşamıza hafifçe yorganı sıyırdım kendisi de şekil değiştirdi :)

Ama hiç rahatımızı bozmuyoruz, çocuk yatak keyfi yapıyor bir cumartesi günü var zaten :p :)








Uyandı ama nasıl uyandııı taaa kiii :) Dışarıdan Baykuş ötmeye başladığı zaman kulakları atağa kalktı ve birden kendisini ayaklanmış bulduk :) Sanki az önce masum masum yatan kedi bu değil :) Böyle gözler bir açıldı kulaklar pür dikkat :) Bambammm diyorsun sesleniyorsun kafa çevirilmiyor kulak sese doğru dönüyor :) 


Tabi bende beyfendiyi izlerken zaten uyandım :) 


Ama ben onu yerimmmm :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *