Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

4 Haziran 2012 Pazartesi

Bir Cumartesi Gecesi :)



Cumartesi akşamı Balık günümüzdü :) Sevgili saygılı çokkkk kadiim dostumuz Muti'ye vermiş oldğumu sözü tuttuk :) "bilerek böyle yazıyorum gizli takipçilerimden :)" Benim o sevgimi katarak yaptığım yemekleri afiyetle yemiş olması ne güzel :)

21:00 gibi oturduğumuz sofra da nacizane bir şey eksik etmemeye çalıştım, elimden geldiğince öyle "Norveç Uskumrusu" nun yanına aparatif bir şeyler yapmaya çalıştım...

Her şeyin resmini çekmişim ama balığın resmini çekmeyi unutmuşum :(
Bu arada tavsiye ederim Norveç Uskumrusu yemelisiniz.... 

Geçen akşamdan hatırlarsınız gene bir uydurmasyon adı olmayan bir yemek yapmıştım oradan kalan Mantarlar vardı onlar ziyan olmasın dedim ve zeytinyağı ile güzelce tavada kavurdum onları... pek leziz oldular :) 


Sofraların vazgeçilmezi Domates ama bu Cherry Domates, tatları mükemmel oluyor birde zeytinyağı,limon ve nane ile :) yemede yanında yat derler ya aynen öyle :)


Genelde böyle özel zamanlarda masada görmek istediğim mezelerden biridir Amerikan Salatası :) ama mayonezi ve yoğurtu kıvamında olacak, ne ağızına böyle bayıcı bir mayonez tadı gelicek ne de yoğurt mayonezin tadını bastıracak.... Dengeli olacak yani benim yaptığım gibi :) "çok mu megoloman oldum ben" :)



Masada görmekten zevk aldığım bir diğer meze ise; Havuç Salatası :) Genelde havuçları haşlayıp yada kavurup yapıyorlar sanırım ama ben havuçu rendeleyip çiğden koyuyorum daha güzel oluyor sanki.... Ve tabi ki az biraz mayonez ve yoğurt azıcık da sarımsak bir diş bile değil sadece hafif tad versin diye :) 


Kırmızı Biber ve Yeşil Biber kızartması, zeytinyağında çok fazla değil az biraz kavurmak yeterli oluyor en azından benim için :) 


Semizotu Salatası olmadan olmaz değil mi ? Biraz fazla yapmışım sanki ama ben Volkan'a söylemiştim, bunun hepsini yapmasam çok olacak dedim "yap yap yenir o kalmaz merak etme" dedi bana :) Bende yaptım :) 


Turşuları yapana kadar canım çıktı kıvamını tutturmak falan, sonra paketlemek ay nası zor nası zor :D Marketler sağolsun en azından Turşum hazır hazır alınıp tabaklara konuldu...Lahana turşusuna bayılırım biberler çok acı olmadığı sürece midem de yerini alabilir :) 


Masamızda Püremiz, Salatamız, Patlıcan Salatmız da mevcuttur efendim :) Tabii sonrasında Norveç Uskumrusu da masada yerini aldı siz göremiyorsunuz çünkü çekmeyi unutmuşum galiba o anda açlık başıma vurmuştu :) 



Sevgili arkadaşlarıma bir şey olmadı yaşamaya devam ediyorlar demek ki yemeklerde bir sorun yok :) Ben yaptım hepsini ben  yaptım ben yaptım :) Görende duyanda ilk defa yemek yapıyorum sanacak :) Yemekler bahane insan sevdikleri ile olduğu zaman çok daha mutlu oluyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *