Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

12 Haziran 2012 Salı

Kıyafet Şöleni vol1 :)



Dün işimizden çıktık servisimize bindik sonracığıma 1 saat sonra falan evimde oldum ama eve girmeden önce bir dondurma faslımız var onu yaptık tabi ki :) bir aksama olmasın :) Boğazlarım acıyor neden diye düşünüyorum sanırım dondurmadan neyse geçelim bunu :) 

Eve gidince şu garip aç karnımızı bu sıcakta Karpuz&Peynir ikilisinden başka bir şey doyurmaz diye düşündüm :) Zaten 2 dilim yedin mi hemen şişiyorsun karnında doymuş oluyor :) 



Gelelim asıl mevzumuza :) Şimdi efenime söyliiimm bir parça bugün diğer parçası yarın olmaz üzere hafta sonu çarşı pazar etkinliğinden elimizde kalanlar dolabımıza girenleri söylemenin vakti geldi sanırım :) 

E biliyorsunuz ki yaz aylarındayız artık yavaş yavaş hava sıcaklığını üzerimizde iyice göstermeye başladı.... Hatta abartıyor çok sıcak olmaya başladı diyebiliriz bir dengeyi kuramadı malesef... 
Neyse gene konudan saptık :) yaz ayları yaz renkleri demek açık renkler cıvıl cıvıl renkler demek değil mi :) 

Bende bunun için Pembe bir elbise edindim, Kollarının uzun olduğuna bakmayın üst kısmı sırf dantel, mini bir elbise, ister sağ ister sol omzunuzu açık tutabilirsiniz :) 


Tabi benim bir huyum var aslında pek iyi bir şey değil ama artık bu yaştan sonrada değişmez diye düşünüyorum :) Eğer gördüğüm bir kıyafeti üzerimde beğeniyorsam başka hoşuma giden bir rengi var ise hooppp hemen sepete :) Buda üstteki elbisenin Turkuaz rengi :)



Yeşile kafayı mı takmışım ben acaba :) Ama bunun rengi çookk güzel gerçekten :) Zara yapmış yapacağını sevdim ben bunu :) böyle eski zamanlarda yaşayan biri gibi oldum giydiğimde saçıma da bir bone :) yada Zeynep'in taktığı taçlardan ohh çok cici olabilirim sanırım :) 

Bu arada 1 Kadın 1 Erkek Zeynep'in taktığı taçları nereden bulabilirim acaba hafta sonu bakındım ama pek rastlamadım :) Acaba bu konuda yardımcı olabilecek sevgili arkadaşlarım var mıdır ? :) 


 Hele bu elbisemi çok sevdim Krem rengi & Turkuaz & Siyah birleşiminden oluşan bir elbise biraz mini sanki :) Kenarında Fermuar var gerek duyulduğunda belki bir tayt ile giyilebilir fermuarını acarsan değişik bir kombin olabilir :) fermuarını kapatırsın güzel bir Penti çorabı ile değişik bir elbise haline gelebilir. Zaten çok ince tiril tiril bir elbise :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *