Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

7 Nisan 2016 Perşembe

Nezle Mod On :(








Evet sonunda havaların azizliğine uğramış bulunmaktayım :( 

Saçma bir nezle geçiriyorum tamam zaten yatırmıyor ayakta geçiriyorum ama şu burun akması, hapşumak ile hapşuramamak arasında ki git gellerim beni benden alıyor. Burnumun kıpkırmızı ve artık tahriş olmasını söylemiyorum bile :( 

Dünden beri içtiğim bitki çaylarının, zencefilli karışımların haddi hesabı yok, bir an önce geçmesini diliyorum çünkü artık bir yandan çalışıp bir yandan nezle ile savaşmaktan eror vermeye başladım :( 


Aman dikkat edin kendinize hasta falan olmayın :(

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hala geçmiş değil şu kuru öksürük beni benden alıyor :/

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *