Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

14 Haziran 2012 Perşembe

Maxi Etek :)



Ne demiştim ben geçen çarşı pazar dolandım aldım maxi eteklerimi demiştim değil mi ? :) Ama ben bunları paylaşmayı unutmuşum, aslında paylaşmayı unutmadım hep aklımdaydı her akşam dolabı açtığımda gördüm ama nedense bir üşengeçlik hakim bu aralar bende birde böyle bir kararsızlık bir erteleme bilemiyorum neden.... Sıcaklardan diye düşünüyorum bunaltıcı sıcaklardan kavuran sıcaklardan hava alamamaktan....

Ama en sonunda ben karar verdim bunları paylaşmaya :) 

Hepsini çok severek aldım renklerine hayran kaldım cıvıl cıvıl duruyorlar ve bileğimin yarısında kalmıyorlar yerleri süpürüyor diyebiliriz :) 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *