Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

17 Haziran 2016 Cuma

Sertap Erener & Kırık Kalpler






Sertap Erener gene yapmış yapacağını, muhteşem bir albüm olmuş. Albüm Haziran ayı'nın başında satışa sunulmuş ama benim daha geçen hafta haberim oldu. İnternette gezinirken bir arkadaşımın paylaşımı üzerine bilgi sahibi oldum ve kendi adıma çok mutlu oldum. Sertap Erener'i çok severim çoğu parçasını severek dinliyorum ama bu albüm bir fena olmuş sanki ya insanı alıp sürüklüyor resmen :/


Albümde bulunan parçalar şöyle ;

* Açılış - Müzik : Emre Kula 

* Aşk Beni - Müzik : Yıldız Tilbe

* Olsun - Söz : can Bonomo - Müzik : Emre Kula 

* Kafi - Söz- Müzik : Ersel Serdarlı

* Şiirin Bir Üstü - Söz - Müzik : Soner Sarıkabadayı

* Tek Başıma - Söz - Müzik: Ersel Serdarlı 

* İnsanım Nihayetinde - Söz : Sibel Algan - Müzik : Emre Kula - Sertap Erener

* Gisem - Söz - Müzik : Ersel Serdarlı 

* Kime Diyorum - Söz - Müzik : Ersel Serdarlı 

* Kime Diyorum ( Pop Remix ) - Söz - Müzik : Ozan Yılmaz 


Albüm içerisinde şu şarkı şahane diyebileceğim bir şarkı yok açıkçası hepsi birbirinden mükemmel, bayıldım ötesi bir moddayım. Belkide uzun zamandır dinlediğim en iyi albümlerden biri olduğu için bu kadar çok yükseldim, bilemiyorum :)


Eğer halen dinlemediyseniz bir an önce albümü edinmenizi tavsiye ederim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *