Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

4 Haziran 2012 Pazartesi

MTV Movie Awards 2012

Los Angeles da düzenlenen MTV Movie Awards şık bir tören ile sahiplerini buldu.... Benimde çok severek izlediğim The Hunger Games 8 dalda aday gösterilip, 5 adet ödülün sahibi oldu.... Bence hak eden bir yapıt...

Kırmızı halı'ya bakalım kimler nasıl giyinmiş....

Amber Rose 
"Kıyafetini açıkçası beğenmedim nedense üzerine yakışmamış diye düşünüyorum."


 Charlize Theron
Sade şık renk seçimi oldukça mükemmel :) Sanırım kırmızıya olan tutkum beğenmeme neden oldu :)


Elizabeth Banks
Siyahın şıklığı takibi başka oluyor, asil duruyor özellikle sarışın bayanlara daha çok yakışıyor


Emma Stone
Saçı, kıyafeti, ayakkabısı, makyajı bayıldım çok güzel taşımış.

Emma Watson
Çok gözümü yordu karmakarışık sevmedim desem...







Jenna Dewan Tatu 
Bluz kısmı gayet şık ama bence biraz basit mi kaçmış. Birde sanki üst beden ile alt beden sonradan eklenmiş gibi sanırım resimden bu şekil gözüküyor :)







Kat Graham
Siyah diyorum asil duruyor diyorum yanılıyor muyuım? diyorum :) 
Uzun ama derin yırtmaçlı bir elbise gayet hoş durmuş bence :)




Julianne Hough
Mide kısmı açık mini bir elbise uzun kollu, fazla makyaj yok saç konusunda yetersiz kalmış bence daha hacimli bir şey olabilirdi diye düşünüyorum... Tamam fön belki ama pırasa gibi durmuş....





Kristen Stewart 

Bu kızın duruş sıkıntısı var benden söylemesi...
Bazen çok güzel geliyor gözüme bazende yok artık diyorum yani hiç mi aynaya bakmıyor....

Bu kıyafeti duruşu bilemedim ne desem makyajı ve saçına bir şey diyemiyorum çünkü beğendim...


Leighton Meester
Hoşuma gitti tarzı ama sanki daha mı şık olsaydı ne ? 


Lucy Hale 
Olmamış marjinallik bir yere kadar diyorum sevmedim sevmedim rüküş rüküş rüküş..... 

 Paris Hilton & Nicky Hilton
Herkesin aksine güzel bulmadığım 2 Hilton kardeşler....
Ama Paris Hilton'un elbisesi hoşuma gitti sade ve şık...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *