Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

6 Haziran 2012 Çarşamba

Scream....



Scream Hatırlar mısınız? Bilir misiniz ? :) tam benlik bir film böyle bir gerilim, bir korku aman allahım :) Sonra bir seri çıktı "Korkunç Bir Film Çığlık" diye asıl filmle dalga geçen bir film :) Saçma geldi bana ama izlerken keyif aldığımı inkar edemem güldüğüm kareler olmuştu :)





Scream ilk olarak 1996 yılında yayınlandı,

Daha sonra 1997 yılında Scream 2 çıkardılar,
2000 yılında ise Scream 3 sevenleri ile buluşturuldu,
Scream 4 'ü ise 2011 yılında izleme fırsatı bulduk. 






Şimdi böyle beynimi kültür doldurmaya çalışırken Çığlık filminin dizi haline geleceğini okudum.... Nasıl olur bilmiyorum film tadını yansıtır mı ? yoksa daha mı güzel olur? emin değilim.... MTV'nin yapımcıları Scream'i TV de tekrardan hayata döndürmeyi planlıyor, gerekli araştırmaları yapıyorlarmış... Bence mantıklı en azından ülkemizdeki gibi gereksiz saçma dizileri izlemekten daha iyidir diye düşünüyorum.... Zaten ülkemizde yayınlanan dizileri 2-3 hafta izleme sonra fragmanına bile baksan diziyi çözebiliyorsun bir şey kaybetmemiş oluyorsun...


Şimdi merakla diziyi bekliyorum demek düşüyor bana....







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *