Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Bikinim Bikinim benim Bikinim...



Ooooooo anlatacak o kadar çok şey var ki şimdi hangisinden başlasam bilemedim, sanırım karmakarışık bahsedeceğim ama ilk başta,


Yanıma aldığım Bikini & Mayo dan bahsedebilirim mesela :) 






Sunset'e girip parlement mavisi bu bikiniyi aldım çok hoşuma gitti, pek beğendim :)



FX diye bir yer adını cidden tam hatırlamıyorum ama eve gidince bakacağım bende merak ettim şimdi :) Pembe olmuş olması zaten beni acayip etkiledi :) 

Her ne kadar hiç giymesem de yanıma aldım belli olmaz belki giyerim diye yanıma aldım :) 

Siyahı hiç giymedim, pembe ve mavi beni yeteri kadar cezbetti zaten :) 



2 yorum:

  1. Mavi güzelmiş, puantiyerli ise bence cici gösterir.

    YanıtlaSil
  2. Evet bende cicili bicili olmasına vuruldum zaten :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *