Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

3 Temmuz 2012 Salı

Deniz Macerasında Son Gün....



Hafta sonu kendimizi attığımız deniz maceramızın son günü olan Pazar..... 

Hani bir gün öncesinde biz sabah ezanını duyduk öyle yattık dedim ya heh işte ben sabah 8 de kalktım :) 
Kafayı mı yedim ? yoooo 8 de kalksak ancak 9 da çıkarız evden, e güzel bir kahvaltı sonra beach bakıcaz hangisini beğenicez bilmiyorum :) Ben sabahın 8 inde uyandım kimseyi uyandırmadan herkesin havlusunu, eşyasını çantalara hazırladım sonra kendim giyindim ve tek tek herkesi uyandırmaya başladım :) Gözünü açabilen saati sordu, tabiikiiii doğruyu söylemedim :) 

Sonunda herkesi uyandırabildim ve evden çıkabildik, ilk başta ağlayan kaya tarafına gittik ooo piti piti karemal sepeti..... dedik ve beach de karar kıldık, yerimizi ayırttık havlularımızı bıraktık ve sonra tam gaz çarşının içinde ki o muhteşem pastaneye gittik :) kendimize yiyecekler aldık, sonra limanda güzel bir yer var oturduk çaylarımızı aldık, peynirimiz balımız, reçelimiz başladık kahvaltımızı yapmaya :) 


Sonracığımaaaa hemen yerimizi ayırttığımız Tiryaki Cafe & Beach' e gittik.... 










Denizimize girdik, güneşte kızarmak için yattık :) Gölgede donduk güneşte yandık :) Güldük eğlendik, denizin içinde S.'in köpek balığı taklidi yapmasına izin verdik :) Rüzgarla birlikte kum banyosu yaptık :) Akşam 18:00 falandı sanırım artık ne güneşte ne gölgede çekilmiyordu bizde kalktık cafe kısmına geçtik birer soda içtik ve yolcu yolunda gerek dedik....

Beache'e inerken kolaydı ama çıkarken bu merdivenler çok pis yordu bizi, zaten yorulmuşum bütün gün :) ama azimle çıktık bu merdivenlerden.... Zirveye ulaştığımızda ise yorgun, bitkin bir grup olmuştuk, karnımızda açtı zaten..... :)






Eve gittik banyolarımızı yaptık, çantalarımızı topladık, doğruuuuu yemeğe :) 
Şile Limanda tekneler vardır, bunların içinde Paplina Balıkçısı meşhurdur ve cidden balığı güzeldir.... Resimlemeyi unutmuşum ama mazur görün çünkü orada bildiğiniz artık sıtma tutmuştu tir tir titriyordum... Bayağı kızarmışım çünkü hani ya balık yicciiğiizzz yada beni ıstakoz diye yiyecekler :) 

Yemekı faslıda bittikten sonra 21:20 de yola çıktık normalde 40 dk da gittiğim yolu 4,5 saatte gittim, Köprü trafiği, Ömerli'nin trafiği, piknikçilerin dönüş trafiği..... Anca 01:00 'e geliyordu artık eve giriş yaptığımı hatırlıyorum ama pert vaziyetteydim.... :)


Heee bir de Şile de değil de sanki Çeşme de yada Reinada eğleniyor gibiydim..... Sigaramız bitti sigara alıcaz çıktık yukarıya orada bir bakkal vardı 6,5 olan sigarayı  7,5 dan satıyordu.... Peki neden ? Çünkü tekelden almıyormuş paşamız o yüzden 1 TL komisyon alıyor.... Yuh dedim En son Reina da KENT sigarasına 20 TL vermiştim bir dahada oradan sigara almadım, gerçi mecbur kalmasam gene almazdım da :)



Ama hepsine rağmen çok eğlendik çok keyifli bir hafta sonu geçirdik :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *