Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

19 Temmuz 2012 Perşembe

Fethiye Güncesine tam gaz devam....


Fethiye ile ilgili paylaşımlarıma devam ediyorum :) 

Sevgilim daha gitmeden 2 hafta öncesinde Fethiye de olan bir dondurmacı hacı amcadan bahsetti durdu..... Aklıma iyice yerleştirdi dondurmayı, gittiğimiz ilk gün direk hani hacı amca ve dondurması dedim ve hemen rotamızı hacı amcanın dükkanına çevirdik.... 

Hemen dedim doldur hacı amca külahı elini korkak alıştırma :) Allahım ben böyle bir dondurma yemedim desem sanırım yalan atmış olmam :) Gerçek meyvelerden yapılmış sıfır katkı muhteşem tat :) Mesela kavunlu yedim sanki kavun yemiş gibi oldum, karadutlu yedim sanki dondurma değil de karadut yiyormuş gibi oldum :) açıkçası mükemmeldi.....


Sonraki zamanlar da bir SaklıKent macerası yaşayalım dedik.... Sevgilim tuttu elimden götürdü beni SaklıKent'e, bir Kanyon ve kanyonda yürüyebilmek için ortasından çıkan herhalde eksi bilmemkaç derece olan buzzzzz gibi bir su :)

İlk olarak ufak bir köprüden geçiş yapıp gişeye gidiyoruz 5 TL verip barkotlarımızı alıyoruz ve turnikeden geçiş yapıyoruz....



İkinci aşama Kanyonun bir tarafına monte edilmiş bir köprüden geçiyoruz, buradan alçak gözüküyor kanmayın değil hele ki benim gibi yükseklik korkusu olan biri için hiç alçak bir mesafe değil oldukça yüksek bana göre :) Buradan geçiyoruz biraz yürüyoruz ama görüntü mükemmel ona diyecek bir şeyim yok :)





Ve sonra O muhteşem kaynağın çıktığı yerden ipe tutunarak ve donarak geçiş yapıyoruz ki bu anın resmini çekemedim çünkü su şiddetli akmakta bir yandan ipe tutun bir yandan sevgilini gözle bir yandan ilerlemeye çalış biraz zor oluyor :) 

Sonrasında o muhteşem çabamızdan sonra kanyonun içine ulaşıyoruz ve sıcak suyun vermiş olduğu o duygu ile çamurlu sudan yürümeye başlıyoruz.... Kimileri çamuru suratına sürüyor, kimileri sakin sakin yürüyor, kimileri hayretle bakıyor derken bizde sevgilimle bir yandan sohbet bir yandan yürüyüş devam ediyoruz :) 


Tabi yürü yürü yoruluyorsun doğal olarak çıktıktan sonra dinlenmek istiyorsun, bunun içinde kanyon'un dışına suyun üzerine tahtadan çok güzel yerler yapmışlar, isterseniz yemek yiyorsunuz isterseniz oturup dinleniyorsunuz, ben yemek istemedim çünkü yolda gözüme kestirdiğim başka bir yer vardı :) 


Görüntü oldukça güzel değil mi ?  



Burada bayağı vakit geçirdikten sonra artık kalkmanın vakti geldiğini düşündük ve kalkış modunu aldık :) e karnım da acıktı zaten doğğrruuuuuuuu gözüme kestirdiğim yere doğru yolculuğa başlamakta :)



SaklıKentten çıktıktan sonra yol üzerinde çok güzel yerler var biz Alibaba Restaurant'ı seçtik ( daha doğrusu zaten gözüme kestirmiştim ) Oldukça samimi ve güzel bir yer....



Alabalığımız, Salatamız ve yanında gelen bir Patates bulunmakta....
Doyurucu, lezzetli olan öğle yemeğimizi yedik biz :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *