Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

3 Temmuz 2012 Salı

Sakin sessiz :) :)




Acilen Starbucks'a gidiyorsunuz hemen kendinize Lime Mint Raspberry söylüyorsunuz ve sonra içmeye başlıyorsunuz..... :) Hala bu zevkten mahrum kalmış olamazsınız :) 

Misket Limonu, Nane ve (isteğe göre Ahududu şurubu) olan buzlu bir karışım, içinizi ferahlatırken ağzınızda oldukça leziz bir tat bırakıyor.... Oldukça başarılı benden söylemesi..... :)



Nasıl şeker nasıl güzel bir şey anlatamam :) Sevdiceğim almış Pembeli Beyazlı köpekçik :) Bütün gece kucağımdaydı :) 



Saatler süren bir bekleyişten sonra tüm yanımda olmasını istediğim kişiler kapıdan olduğumuz yere giriş yaptı, ellerinde pasta alkış kıyamet eşliğinde ne olduğumu şaşırdım tamam bir şey bekliyordum ama hepsi birden aynı anda gelince şaşırdım :) 

İyi ki doğdum ben :) artık bu seneden sonra kutlamam ne yanı 29-30 bunları da mı kutlıcam :) ohhh ne güzel 29 oldum aman da amannnn 30 da oldum yyeeppaaa :) yok böyle iyi kalsın jubile yaptım ben :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *