Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

27 Temmuz 2012 Cuma

Sıcak bir geceden.....




Her zaman genelde ilk tercihimi tavuk ürünlerinden yana yapıyorum, hafif oluyor genelde.... Özellikle Köri ve Soya Soslu Tavukları ilk tercihlerim arasında tutuyorum ama bazen de Şinitzel yemeyi tercih ediyorum.... Geçen Lunch Box da Şinitzel yemeği tercih ettim....
Oldukça leziz ve güzeldi başarılı tabak biraz basit kalmıştı ama en azından tadı ile tabağın boşluğunu kapatmıştı.....





Eski Regeta'nın bulunduğu yeri hatırlarsınız ben eski halini hatırlıyorum, pis, türkü barların falan olduğu, kokan  kötü mekanların bulunduğu terkedilmiş unutulmuş bir yerdi... Geçen gece sevgili dostum bir yandan da nedimem olacak olan şahsına münhasır kişilik B. bizi oraya götürdü... 

Ne kadar güzel olmuş AVM yapılmış, dışarısına bir sürü elit mekanlar açılmış bir huzur, bir kalite olmuş oralar.... Çok başarılı..... 

Bizde Kahve Dünyasına gittik, o kadar sıcaktı ki dedik dommmuurda yiyelim, neyse Fıstıkı Kupakup söyleedik... hay söylemez olaydım dedim yani kendi kendime.... Alt tarafı dondurma arkadaşım bu ne kadar süre de gelebilir ki.... Hazırlanıyor efendim, hazırlanıyor efendim, hazırlanıyor efendim..... 35-40 dk bekledik desem yalan olmaz herhalde.... Dondurma azdan biraz güzel servis ise berbat.....

Ama o bölgeyi bu şekilde kurtarmaları bence mükemmel olmuş.... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *