Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

27 Temmuz 2012 Cuma

Kafam karıştı ama :)


Size fazla belli etmesem de bildiğiniz panik&heyecan halindeyim :) Neden dersenizzzzzz ???  2 ay sonra allah kısmet ederse Nişanım var ve ben 2 haftadır elbise bakmaktan, acaba ne giysem diye devamlı araştırma yapmaktan beynimi yedim :) Hala da kesin kararvermiş değilim, kiminin rengi, kiminin üst kısmı, kiminin alt kısmı, kiminin dekoltesi vbg. derken şu an 1 adet klasöre sahibim :) ama Cengiz Abazoğlunun ADL için yapmış olduğu tasarımları unutmuşum ben :) Sanırım bana bayağı bir yardımı dokunacak diye düşünüyorum çünkü içlerinde %80 beni karara bağlayan elbiseler var :) 


Ama önce kısa bir göz atalım istiyorum :) 





Mesela bunu beğendim... Sade ve şık 






Bu elbiseye HAYRAN oldum desem asla yalan atmış olmam, aslına bakarsanız direk benim olmalı dediğim bir elbise.... Abartılı değil, Basit değil, rengi mükemmel........ 
















Bu elbise de hoşuma gitti normalde giyerim ama sanırım yırtmacı için sevgilimi ikna edemem :)


Ve bir de bu var hayran kaldığım :) 



Cumartesi günü gidip beğendiğim 3 modeli de denemem gerekiyor sonrada almam gerekiyor :) ama başka modeller de var birazdan onları da paylaşırım :)

2 yorum:

  1. hepsi çok şık, ama ben nişan için dekoltelerini biraz iddialı buldum.. podyumda hoş durmuşlar(:

    YanıtlaSil
  2. :) :) zaten göründükleri gibi değiller çok fena bir şekilde hayal kırıklığına uğradım açıkçası o fiyatlara bu elbiseler alınmaz kanımca.....

    Bende koptum Fatihe dedim merkezi orası :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *